Browsing by Author Zavalii, T.O.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 9 of 9
Issue DateTitleAuthor(s)
2023Big Data в маркетинговій аналітиці: можливості та проблеми використанняЛегенчук, С.Ф.; Завалій, Т.О.; Lehenchuk, S.F.; Zavalii, T.O.
2023Big Data в стратегічному управлінському облікуЛегенчук, С.Ф.; Завалій, Т.О.; Денисюк, О.М.; Lehenchuk, S.F.; Zavalii, T.O.; Denysyuk, O.M.
2021Intangible value drivers of technology companies in the epoch of digitalization: the necessity for further researchZavalii, T.O.; Завалій, Т.О.
2020Аналіз розвитку перспективи «Клієнти» збалансованої системи показників у працях вченихШиманська, К.В.; Завалій, Т.О.; Shymanska, K.V.; Zavalii, T.O.
2020Аналітична оцінка клієнтського капіталу світових компаній-лідерівЗавалій, Т.О.; Zavalii, T.O.
2017Економічна проблематика вартісно-орієнтованого управління: аналіз дисертаційних робіт, захищених в УкраїніЗавалій, Тетяна Олександрівна; Zavalii, T.O.
2022Застосування інструментів інтернет-маркетингу для прийняття управлінських рішень логістичними підприємствамиВиговський, В.Г.; Виговська, О.А.; Завалій, Т.О.; Пащенко, О.П.; Ткачук, Г.Ю.; Vyhovskyi, V.H.; Vyhovska, O.A.; Zavalii, T.O.; Pashchenko, O.P.; Tkachuk, H.Yu.
2018Полісемантичний характер поняття клієнтського капіталу підприємстваЗавалій, Тетяна Олександрівна; Zavalii, T.O.
2018Сутність та структура клієнтського капіталу: управлінський аспектЗавалій, Тетяна Олександрівна; Zavalii, T.O.