Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7976
Title: Intangible value drivers of technology companies in the epoch of digitalization: the necessity for further research
Other Titles: Нематеріальні драйвери вартості технологічних компаній в епоху діджиталізації: необхідність подальших досліджень
Authors: Zavalii, T.O.
Завалій, Т.О.
Keywords: digitalization
intangible assets
brand
market value
technology company
діджиталізація
нематеріальні активи
бренд
ринкова капіталізація
технологічні компанії
Issue Date: 2021
Publisher: Державний університет "Житомирська політехніка"
Series/Report no.: Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю та аналізу;3(50)
Abstract: Метою цієї статті є встановлення причин актуальності дослідження нематеріальних активів технологічних компаній. За оцінками різних консалтингових компаній («Interbrand», «Forbes», «Brand Finance», «Kantar»), 40–60 % 10 найдорожчими світовими брендами 2020 року володіють технологічні компанії, причому більшість з них знаходиться в США (14 технологічних компаній з 20 найдорожчих технологічних брендів 2020 року виявилися саме американськими). Наразі спостерігається парадокс, який полягає в тому, що технологічні компанії як лідери за рейтингом загальної нематеріальної вартості демонструють неактуальну звітну інформацію щодо обсягів нематеріальних активів, якими вони володіють. Ця проблема пов’язана з діючими правилами ведення бухгалтерського обліку та складання відповідної звітності (наприклад, внутрішньо сформовані нематеріальні активи, інформація про які відсутня у звіті, затверджена облікова політика тощо). Одним з таких прикладів є компанія «Apple», у звіті якої за 2018–2020 роки розмір нематеріальних активів дорівнює «0», хоча згідно зі звітом Brand Finance GIFT™, у 2020 році «Apple» обігнала «Amazon», «Microsoft» і стала компанією з найвищою загальною нематеріальною вартістю (2151 млрд дол.). Коло користувачів звітних даних досить широке, тому якість звітності може призвести до неправильної аргументації процесів прийняття управлінських рішень, що згодом визначатиме ефективність вжитих заходів для досягнення поставлених цілей. І, нарешті, обмежувальні наслідки пандемії COVID-19 призвели до ще більшої потреби у високоякісних послугах і продуктах, які надаються та створюються технологічними компаніями в епоху діджиталізації, що ще більше актуалізує обрану тематику дослідження.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7976
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4. Завалій.pdf472.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.