Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7976
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorZavalii, T.O.-
dc.contributor.authorЗавалій, Т.О.-
dc.date.accessioned2022-05-30T09:02:09Z-
dc.date.available2022-05-30T09:02:09Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7976-
dc.description.abstractМетою цієї статті є встановлення причин актуальності дослідження нематеріальних активів технологічних компаній. За оцінками різних консалтингових компаній («Interbrand», «Forbes», «Brand Finance», «Kantar»), 40–60 % 10 найдорожчими світовими брендами 2020 року володіють технологічні компанії, причому більшість з них знаходиться в США (14 технологічних компаній з 20 найдорожчих технологічних брендів 2020 року виявилися саме американськими). Наразі спостерігається парадокс, який полягає в тому, що технологічні компанії як лідери за рейтингом загальної нематеріальної вартості демонструють неактуальну звітну інформацію щодо обсягів нематеріальних активів, якими вони володіють. Ця проблема пов’язана з діючими правилами ведення бухгалтерського обліку та складання відповідної звітності (наприклад, внутрішньо сформовані нематеріальні активи, інформація про які відсутня у звіті, затверджена облікова політика тощо). Одним з таких прикладів є компанія «Apple», у звіті якої за 2018–2020 роки розмір нематеріальних активів дорівнює «0», хоча згідно зі звітом Brand Finance GIFT™, у 2020 році «Apple» обігнала «Amazon», «Microsoft» і стала компанією з найвищою загальною нематеріальною вартістю (2151 млрд дол.). Коло користувачів звітних даних досить широке, тому якість звітності може призвести до неправильної аргументації процесів прийняття управлінських рішень, що згодом визначатиме ефективність вжитих заходів для досягнення поставлених цілей. І, нарешті, обмежувальні наслідки пандемії COVID-19 призвели до ще більшої потреби у високоякісних послугах і продуктах, які надаються та створюються технологічними компаніями в епоху діджиталізації, що ще більше актуалізує обрану тематику дослідження.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю та аналізу;3(50)-
dc.subjectdigitalizationuk_UA
dc.subjectintangible assetsuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectmarket valueuk_UA
dc.subjecttechnology companyuk_UA
dc.subjectдіджиталізаціяuk_UA
dc.subjectнематеріальні активиuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectринкова капіталізаціяuk_UA
dc.subjectтехнологічні компаніїuk_UA
dc.titleIntangible value drivers of technology companies in the epoch of digitalization: the necessity for further researchuk_UA
dc.title.alternativeНематеріальні драйвери вартості технологічних компаній в епоху діджиталізації: необхідність подальших дослідженьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe purpose of this article is to establish the reasons for the relevance of the study of intangible assets of technology companies. According to estimates of various consulting companies («Interbrand», «Forbes», «Brand Finance», «Kantar»), 40–60 % of the Top 10 most valuable global brands of 2020 are technology companies. The most valuable technology brands (14 technology companies from the Top 20 most valuable technology brands of 2020) are located in the United States. There is a paradox of the relevance of the reporting data of technology companies on intangible assets and the fact that in parallel these companies are leaders of total intangible value. This problem is due to the current rules of accounting and preparation of relevant reports (for example, internally-generated intangibles (information about this is missing in the report), approved accounting policy, etc.). One such example is «Apple», which has no intangibles assets in its report for 2018, 2019, and 2020, although according to the Brand Finance GIFT™ report, in 2020 «Apple» overtook «Amazon», «Microsoft» and became the company with the highest total intangible value ($2151 billion). The range of users of reporting data is quite wide. Therefore, the reporting quality can lead to incorrect argumentation of management decision-making processes, which will subsequently determine the effectiveness of the measures taken to achieve the set objectives. And, finally, the limiting effects of the COVID-19 pandemic have led to an even greater need for high-quality services and products provided and created by technology companies.uk_UA
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4. Завалій.pdf472.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.