Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8175
Title: Big Data в маркетинговій аналітиці: можливості та проблеми використання
Other Titles: Big Data in marketing analytics: opportunities and problems of use
Authors: Легенчук, С.Ф.
Завалій, Т.О.
Lehenchuk, S.F.
Zavalii, T.O.
Keywords: диджиталізація діяльності підприємства
Big Data
цифровий маркетинг
маркетингова аналітика
digitalization of enterprise activity
Big Data
digital marketing
marketing analytics
Issue Date: 2023
Publisher: Державний університет "Житомирська політехніка"
Series/Report no.: Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю та аналізу;1(54)
Abstract: Обґрунтовано актуальність проведення дослідження в напрямі використання Big Data для удосконалення маркетингової діяльності. Проведено бібліометричний аналіз публікацій за тематикою «Big Data and marketing» у наукометричній базі даних Scopus. Обґрунтовано основні аспекти використання Big Data в маркетинговій аналітиці та проаналізовано основні переваги використання. Виявлено та охарактеризовано перспективи й можливості розвитку маркетингової аналітики на основі використання Big Data (удосконалення управління клієнтським досвідом; покращене позиціювання брендів; оптимізація маркетингового бюджету; підвищення ефективності прогнозної аналітики). Описано основні проблеми застосування Big Data для розвитку маркетингової аналітики (предметне обмеження використання Big Data; часовий розрив між виникненням та надходженням оброблених даних для прийняття рішень; збереження та обробка потокових даних; необхідність набуття нових компетентностей працівниками маркетингового підрозділу; необхідність удосконалення структури маркетингового підрозділу).
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8175
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
52.pdf746.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.