Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8175
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛегенчук, С.Ф.-
dc.contributor.authorЗавалій, Т.О.-
dc.contributor.authorLehenchuk, S.F.-
dc.contributor.authorZavalii, T.O.-
dc.date.accessioned2023-04-27T09:08:34Z-
dc.date.available2023-04-27T09:08:34Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8175-
dc.description.abstractОбґрунтовано актуальність проведення дослідження в напрямі використання Big Data для удосконалення маркетингової діяльності. Проведено бібліометричний аналіз публікацій за тематикою «Big Data and marketing» у наукометричній базі даних Scopus. Обґрунтовано основні аспекти використання Big Data в маркетинговій аналітиці та проаналізовано основні переваги використання. Виявлено та охарактеризовано перспективи й можливості розвитку маркетингової аналітики на основі використання Big Data (удосконалення управління клієнтським досвідом; покращене позиціювання брендів; оптимізація маркетингового бюджету; підвищення ефективності прогнозної аналітики). Описано основні проблеми застосування Big Data для розвитку маркетингової аналітики (предметне обмеження використання Big Data; часовий розрив між виникненням та надходженням оброблених даних для прийняття рішень; збереження та обробка потокових даних; необхідність набуття нових компетентностей працівниками маркетингового підрозділу; необхідність удосконалення структури маркетингового підрозділу).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю та аналізу;1(54)-
dc.subjectдиджиталізація діяльності підприємстваuk_UA
dc.subjectBig Datauk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова аналітикаuk_UA
dc.subjectdigitalization of enterprise activityuk_UA
dc.subjectBig Datauk_UA
dc.subjectdigital marketinguk_UA
dc.subjectmarketing analyticsuk_UA
dc.titleBig Data в маркетинговій аналітиці: можливості та проблеми використанняuk_UA
dc.title.alternativeBig Data in marketing analytics: opportunities and problems of useuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe relevance of conducting research in the direction of using Big Data to improve marketing activities has been grounded. A bibliometric analysis of publications on the subject of «Big Data and marketing» in the scientometric database Scopus has been carried out. The main aspects of using Big Data in marketing analytics have been grounded. The main advantages of using Big Data in marketing analytics have been analyzed. The prospects and opportunities for the development of marketing analytics based on the use of Big Data have been identified and characterized (improvement of interaction with customers; improved positioning of brands; optimization of the marketing budget; improvement of the effectiveness of predictive analytics). The main problems of using Big Data for the development of marketing analytics have been described (objective limitation of the use of Big Data; the time gap between the occurrence and receipt of processed data for decision-making; storage and processing of streaming data; the need to acquire new competencies by employees of the marketing department; the need to improve the structure of the marketing department).uk_UA
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
52.pdf746.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.