Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8098
Title: Застосування інструментів інтернет-маркетингу для прийняття управлінських рішень логістичними підприємствами
Other Titles: Application of Internet marketing tools for management decision-making by logistics enterprises
Authors: Виговський, В.Г.
Виговська, О.А.
Завалій, Т.О.
Пащенко, О.П.
Ткачук, Г.Ю.
Vyhovskyi, V.H.
Vyhovska, O.A.
Zavalii, T.O.
Pashchenko, O.P.
Tkachuk, H.Yu.
Keywords: інтернет-маркетинг
таргетована реклама
цифровізація
управлінські рішення
Facebook
Ads Manager
Internet marketing
targeted advertising
digitalization
management solutions
logistics business and enterprise
Issue Date: 2022
Publisher: Державний університет "Житомирська політехніка"
Series/Report no.: Економіка, управління та адміністрування;4(102)
Abstract: У статті розглянуто впровадження інструментів інтернет-маркетингу логістичними підприємствами для прийняття управлінських рішень. Досліджено використання інструментів інтернет-маркетингу, зокрема таргетованої реклами в Facebook логістичними підприємствами. Визначено сутність понять «таргетована реклама», «конверсія» та «Pixel Facebook». Розроблено алгоритм налаштування таргетованої реклами у Facebook для логістичних підприємств та здійснено прогноз показників ефективності рекламних кампаній у 2022 році. Запропоновано використання коду Pixel Facebook для вебсайту компанії з метою здійснення аналізу ефективності рекламних кампаній та використання отриманих даних з подальшим проведенням етапів ремаркетингу. Розглянуто етапи створення рекламних кампаній для логістичних підприємств за допомогою кабінету Ads Manager від Facebook. Обґрунтовано використання рекламних кампаній з цілями «охоплення», «трафік» та «конверсія» для трансляції платних рекламних оголошень в Facebook. Таким чином використання виду рекламної кампанії з ціллю «охоплення» сприятиме зростанню рівня впізнаваності бренда та максимального охоплення цільової аудиторії, а створення рекламних кампаній з ціллю «трафік» дозволить збільшити потік потенційних клієнтів. Визначено, що додатковий трафік на сайт з таргетованої реклами дозволить сформувати групу цільової аудиторії за допомогою Pixel Facebook. Доведено прямий вплив розміру рекламного бюджету на прогнозовані показники таргетованої реклами. Проаналізовано частку кількості підприємств, що мають вебсайт. Визначено, що у 2018 році вона становила 35,6 %, в 2019 році – 35,2 % та в 2021 році – 35,3 %. Це свідчить про низький рівень цифровізації суб’єктів господарювання та обмежені можливості в пошуку нових каналів збуту продукції (послуги). Запропоновано реалізацію управлінських рішень через впровадження інструментів інтернет-маркетингу для логістичних підприємств. Розглянуто необхідність розробки вебсайту для збільшення потоку клієнтів та/або розширення каналів збуту продукції (надання послуг).
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8098
Appears in Collections:Економіка, управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
35.pdf533.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.