Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8098
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВиговський, В.Г.-
dc.contributor.authorВиговська, О.А.-
dc.contributor.authorЗавалій, Т.О.-
dc.contributor.authorПащенко, О.П.-
dc.contributor.authorТкачук, Г.Ю.-
dc.contributor.authorVyhovskyi, V.H.-
dc.contributor.authorVyhovska, O.A.-
dc.contributor.authorZavalii, T.O.-
dc.contributor.authorPashchenko, O.P.-
dc.contributor.authorTkachuk, H.Yu.-
dc.date.accessioned2023-01-20T08:43:08Z-
dc.date.available2023-01-20T08:43:08Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8098-
dc.description.abstractУ статті розглянуто впровадження інструментів інтернет-маркетингу логістичними підприємствами для прийняття управлінських рішень. Досліджено використання інструментів інтернет-маркетингу, зокрема таргетованої реклами в Facebook логістичними підприємствами. Визначено сутність понять «таргетована реклама», «конверсія» та «Pixel Facebook». Розроблено алгоритм налаштування таргетованої реклами у Facebook для логістичних підприємств та здійснено прогноз показників ефективності рекламних кампаній у 2022 році. Запропоновано використання коду Pixel Facebook для вебсайту компанії з метою здійснення аналізу ефективності рекламних кампаній та використання отриманих даних з подальшим проведенням етапів ремаркетингу. Розглянуто етапи створення рекламних кампаній для логістичних підприємств за допомогою кабінету Ads Manager від Facebook. Обґрунтовано використання рекламних кампаній з цілями «охоплення», «трафік» та «конверсія» для трансляції платних рекламних оголошень в Facebook. Таким чином використання виду рекламної кампанії з ціллю «охоплення» сприятиме зростанню рівня впізнаваності бренда та максимального охоплення цільової аудиторії, а створення рекламних кампаній з ціллю «трафік» дозволить збільшити потік потенційних клієнтів. Визначено, що додатковий трафік на сайт з таргетованої реклами дозволить сформувати групу цільової аудиторії за допомогою Pixel Facebook. Доведено прямий вплив розміру рекламного бюджету на прогнозовані показники таргетованої реклами. Проаналізовано частку кількості підприємств, що мають вебсайт. Визначено, що у 2018 році вона становила 35,6 %, в 2019 році – 35,2 % та в 2021 році – 35,3 %. Це свідчить про низький рівень цифровізації суб’єктів господарювання та обмежені можливості в пошуку нових каналів збуту продукції (послуги). Запропоновано реалізацію управлінських рішень через впровадження інструментів інтернет-маркетингу для логістичних підприємств. Розглянуто необхідність розробки вебсайту для збільшення потоку клієнтів та/або розширення каналів збуту продукції (надання послуг).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка, управління та адміністрування;4(102)-
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectтаргетована рекламаuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectуправлінські рішенняuk_UA
dc.subjectFacebookuk_UA
dc.subjectAds Manageruk_UA
dc.subjectInternet marketinguk_UA
dc.subjecttargeted advertisinguk_UA
dc.subjectdigitalizationuk_UA
dc.subjectmanagement solutionsuk_UA
dc.subjectlogistics business and enterpriseuk_UA
dc.titleЗастосування інструментів інтернет-маркетингу для прийняття управлінських рішень логістичними підприємствамиuk_UA
dc.title.alternativeApplication of Internet marketing tools for management decision-making by logistics enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe article discusses implementing Internet marketing tools by logistics enterprises for the management of decision-making processes. The use of Internet marketing tools, in particular, targeted advertising on Facebook, by logistics businesses and enterprises was studied. The essence of the concepts of «targeted advertising», «conversion» and «Facebook Pixel» was defined. The algorithm for setting up targeted advertising on Facebook for logistics enterprises was developed and the forecast of the effectiveness of advertising campaigns in 2022 was made. It is proposed to use the Pixel Facebook code for the company’s website in order to analyze the effectiveness of advertising campaigns and use the data obtained with the subsequent stages of remarketing. The steps of creating advertising campaigns for logistics enterprises using the Ads Manager cabinet from Facebook are obtained. The use of advertising campaigns with the goals of «reach», «traffic» and «conversion» for broadcasting paid advertisements on Facebook is justified. Thus, the use of the type of advertising campaign with the goal of «reach» will contribute to the growth of the level of brand recognition and maximum coverage of the target audience, and the creation of advertising campaigns with the goal of «traffic» will allow to increase the flow of potential customers. It was determined that additional traffic to the site from targeted advertising would allow the formation of a target audience group using the Facebook Pixel. The direct influence of the size of the advertising budget on the predicted indicators of targeted advertising has been proven. The share of the number of businesses and enterprises having a website was analyzed. It was determined that the share of the number of enterprises having a website in 2018 was 35,6 %, in 2019 – 35,2 %, and in 2021 – 35,3 %. This indicates a low level of digitalization of business entities and limited opportunities in finding new sales channels for products (services). It is proposed to implement management solutions through the implementation of Internet tools marketing for logistics enterprises. The paper considers the need to develop a website to increase the flow of customers and/or expand product sales channels (providing services).uk_UA
Appears in Collections:Економіка, управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
35.pdf533.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.