Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7668
Title: Аналітична оцінка клієнтського капіталу світових компаній-лідерів
Other Titles: Analytical assessment of the customer capital of the world's leading companies
Authors: Завалій, Т.О.
Zavalii, T.O.
Keywords: клієнтський капітал
нематеріальні активи
клієнти
відносини із клієнтами
звітність
компанії-лідери американського фондового ринку
ринкова капіталізація
customer capital
intangible assets
customers
customer relationships
reporting
leading companies in the US stock market
market capitalization
Issue Date: 2020
Publisher: Державний університет "Житомирська політехніка"
Series/Report no.: Економіка, управління та адміністрування;1(91)
Abstract: На прикладі звітності про діяльність 100 компаній-лідерів американського фондового ринку досліджено питання наявності та рівня розкриття інформації про нематеріальні активи, що характеризують клієнтський капітал. На основі систематизації даних звітності цих компаній визначено види нематеріальних активів, що можуть бути інформаційною базою для аналізу клієнтського капіталу. З узгодженням вимог міжнародного облікового законодавства прийнято поділяти нематеріальні активи, що характеризують клієнтський капітал, на 2 групи – ті, що пов’язані із клієнтами (клієнтські списки, клієнтські бази, портфель замовлень тощо), та ті, що пов’язані із маркетингом (торгові марки, торгові найменування, бренди). Визначено частку нематеріальних активів, що характеризують клієнтський капітал, як в загальній величині активів компаній-лідерів американського фондового ринку протягом 2014–2018 років, так і нематеріальних активів зокрема. На прикладі результатів 2018 року. встановлено, що сировиннопереробні, телекомунікаційні, промислові, технологічні компанії та ті, які виробляють споживчі товари (з переліку 100 компаній-лідерів), демонструють високий рівень частки тих з них, які розкривають інформацію про нематеріальні активи, що характеризують клієнтський капітал, у власній звітності. Визначено динаміку зміни абсолютного середньогалузевого значення нематеріальних активів, що характеризують клієнтський капітал, на прикладі досліджуваних компаній за 2014–2018 роки.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7668
Appears in Collections:Економіка, управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5 Завалій.pdf438.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.