Electronic Repository

The main aspects of current changes in marketing management

Show simple item record

dc.contributor.author Zhalinska, I.V.
dc.contributor.author Жалінська, І.В.
dc.date.accessioned 2023-08-21T11:14:02Z
dc.date.available 2023-08-21T11:14:02Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8246
dc.description.abstract Сучасне бізнес-середовище зазнає значних змін через стрімке поширення інформаційно-комунікаційних технологій та інтернету. Це потребує перегляду як концептуальних основ діяльності, так і практичного інструментарію ведення господарської діяльності. Не є винятком у цьому аспекті й маркетингова діяльність підприємств, яка за останні роки зазнала значних трансформацій. Тому актуальним є визначення концептуальної основи сучасного маркетингу, яка враховує зміни як внутрішнього, так і зовнішнього середовища, цифрового та фізичного світу тощо. Це сприяє використанню існуючих можливостей підприємства і вдосконаленню управління маркетингом. У статті послідовно розглянуто зміни зовнішнього середовища, його сучасні характеристики, основи взаємодії підприємства із зовнішнім середовищем, можливості цифрового маркетингу та наявні можливості традиційного маркетингу, які в сукупності значно впливають на маркетингову діяльність. Визначено, що взаємодія компанії із зовнішнім середовищем базується на концепції передбачення, гнучкості, інтуїтивності та критичного мислення. Це створює умови для впровадження стратегічного управління на основі с та організації маркетингової діяльності на основі Agile-маркетингу. Створення бездоганного клієнтського досвіду вважається основою сучасної маркетингової діяльності. Реалізація такого досвіду базується на омніканальному маркетингу, який поєднує онлайн- і офлайн-взаємодію, традиційний і цифровий маркетинг. Цифровий маркетинг створює можливості за допомогою нових інструментів для просування бренда, продукту та вебаналітики маркетингових кампаній у цифровому світі. Їх поєднання з потенціалом існуючих теоретико-методологічних підходів маркетингових досліджень та інформаційних систем підприємства визначено як концептуальну основу сучасного маркетингового менеджменту. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Державний університет "Житомирська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Економіка, управління та адміністрування;2(104)
dc.subject marketing management uk_UA
dc.subject digital marketing uk_UA
dc.subject traditional marketing uk_UA
dc.subject omnichannel marketing uk_UA
dc.subject marketing interaction uk_UA
dc.subject маркетинговий менеджмент uk_UA
dc.subject цифровий маркетинг uk_UA
dc.subject традиційний маркетинг uk_UA
dc.subject омніканальний маркетинг uk_UA
dc.subject маркетингова взаємодія uk_UA
dc.title The main aspects of current changes in marketing management uk_UA
dc.title.alternative Основні аспекти сучасних змін у маркетинговому менеджменті uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The modern business environment has been undergoing significant changes due to the rapid spread of information and communication technologies and the Internet. This requires a review of both the conceptual basis of activity and the practical tools of conducting economic activity. The marketing activity of enterprises, which has undergone significant transformations in recent years, is no exception in this aspect. Therefore, defining the conceptual framework of modern marketing that takes into account the changes in both internal and external environments, the digital and physical world, etc. is relevant. This facilitates embracing existing opportunities and enhancing marketing management. The article consistently has examined changes in the external environment, its modern characteristics, the basics of the enterprise’s interaction with the external environment, digital marketing opportunities, and available opportunities of traditional marketing, which together have had a decisive influence on marketing activity. It has been defined, that the company’s interaction with the external environment is based on the concept of foreseeing, flexibility, intuitiveness, and critical thinking. This facilitates the implementation of strategic management based on the Foresight methodology and the organization of marketing activities based on Agile marketing. Creating a seamless customer experience has been regarded as the basis of present-time marketing activity. The implementation of such an experience is based on omnichannel marketing, which combines online and offline interaction, and traditional and digital marketing. Digital marketing creates opportunities through new tools for brand and product promotion and web analytics of marketing campaigns in the digital world. Their combination with the potential of existing theoretical and methodological approaches of marketing research and information systems of the enterprise has been defined as the conceptual basis of modern marketing management. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account