Electronic Repository

Аналіз маркетингових можливостей використання онлайн-каналів просування продукції на зарубіжні ринки українськими МСП

Show simple item record

dc.contributor.author Шиманська, К.В.
dc.contributor.author Бондарчук, В.В.
dc.contributor.author Bondarchuk, V.V.
dc.contributor.author Bondarchuk, V.V.
dc.date.accessioned 2022-07-12T07:12:26Z
dc.date.available 2022-07-12T07:12:26Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7995
dc.description.abstract В умовах цифровізації економіки та розвитку систем електронної комерції неможливо вийти на зарубіжний ринок без забезпечення власної присутності у глобальному цифровому комерційному просторі. Українські експортери, що прагнуть вийти на зарубіжні ринки, мають використовувати мультиканальні стратегії просування товарів, частиною яких повинні стати онлайн-канали. Метою статті є дослідження переваг та недоліків використання онлайн-каналів просування продукції на зарубіжні ринки для підприємств малого і середнього бізнесу. У результаті дослідження сформульовано відмінні характеристики та особливості використання різних онлайн-каналів просування продукції на зарубіжні ринки (різних типів сайтів електронної комерції, соціальних мереж та маркетплейсів), визначено переваги та недоліки їхнього використання для розвитку експортної діяльності для українських компаній. Сформульовано питання для діагностики готовності компанії використовувати багатоканальну стратегію онлайн-просування товарів на зарубіжні ринки. Визначено, що компанії, які обирають омніканальну багатоканальну стратегію та глобальне охоплення ринків електронної комерції, мають обирати міжнародні маркетплейси, оскільки вони дають можливість швидко і легко почати продавати глобально. Встановлено, що українським компаніям варто враховувати та адаптуватися до важливої тенденції останніх років – активізації М-комерції (мобільної комерції). У результаті дослідження виокремлено основні найбільш популярні маркетплейси у світі, на які слід орієнтуватися експортеру для просування продукції, та сформульовано фактори, які варто враховувати за умови вибору маркетплейса. Це дозволить ухвалювати рішення під час розробки маркетингової стратегії просування експортером. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Державний університет "Житомирська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Економіка, управління та адміністрування;1(99)
dc.subject зарубіжні ринки uk_UA
dc.subject інтернаціоналізація бізнесу uk_UA
dc.subject цифровий маркетинг uk_UA
dc.subject міжнародний маркетинг uk_UA
dc.subject міжнародний бізнес uk_UA
dc.subject SMM uk_UA
dc.subject онлайн-маркетинг uk_UA
dc.subject електронна комерція uk_UA
dc.subject маркетплейс uk_UA
dc.subject foreign markets uk_UA
dc.subject internationalization of business uk_UA
dc.subject digital marketing uk_UA
dc.subject international marketing uk_UA
dc.subject international business uk_UA
dc.subject SMM uk_UA
dc.subject online marketing uk_UA
dc.subject e-commerce uk_UA
dc.subject market place uk_UA
dc.title Аналіз маркетингових можливостей використання онлайн-каналів просування продукції на зарубіжні ринки українськими МСП uk_UA
dc.title.alternative Analysis of marketing opportunities for the use of online channels to promote Ukrainian SMEs’ products to foreign markets uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten Due to the economy digitalization and the e-commerce systems development, it is impossible to enter the foreign market without ensuring company’s presence in the global digital commercial space. Ukrainian exporters, which are trying to enter foreign markets should use multi-channel product promotion strategies including online channels. The article purpose is to study the advantages and disadvantages of using online channels for promoting products and services in foreign markets for small and medium enterprises. As a result of the study, the distinctive characteristics and features of using different online channels to promote products in foreign markets (different types of e-commerce sites, social networks and marketplaces) have been identified, as well as the advantages and disadvantages of their using for Ukrainian companies’ export activities. Also, as a result of the study, the questions for diagnostics of the company's readiness to use a multi-channel strategy for online promotion of goods in foreign markets have been formulated. It has been determined that companies that choose a multi-channel strategy and global coverage of e-commerce markets should choose international marketplaces, as they allow them to start selling globally quickly and easily. It is established that Ukrainian companies should take into account and adapt to an important trend of recent years - the intensification of M-commerce (mobile commerce). The study highlights the main most popular marketplaces in the world, which an exporter should focus on to promote products, and factors that should be considered for choosing a marketplace. This will allow exporters to make decisions for developing a marketing strategy for promoting products and services in foreign markets. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account