ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ
БРЕНД ТА ТОВАРНИЙ ЗНАК ПРОФЕСІЙНОГО ФУТБОЛЬНОГО КЛУБУ В СИСТЕМІ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ: ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
Ввійти
українська
English
Головна сторінка EZTUIR
→
Фахові видання
→
Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу
→
Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
БРЕНД ТА ТОВАРНИЙ ЗНАК ПРОФЕСІЙНОГО ФУТБОЛЬНОГО КЛУБУ В СИСТЕМІ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ: ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
Євдокимов, В.В.
;
Evdokymov, V.V.
URI:
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4415
Дата:
2011
Анотація:
Досліджено теоретичні основи оцінки та облікового відображення брендів та торгівельних марок професійних футбольних клубів.
Показати повний опис матеріалу
Долучені файли
Name:
13.pdf
Розмір:
561.4Kb
Формат:
PDF
Переглянути
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу
[1009]
Пошук
Пошук
По цій колекції
Перегляд
Всі матеріали
Фонди та колекції
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Колекція
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Мій профіль
Ввійти
Зареєструватися