Electronic Repository
БРЕНД ТА ТОВАРНИЙ ЗНАК ПРОФЕСІЙНОГО ФУТБОЛЬНОГО КЛУБУ В СИСТЕМІ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ: ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
Login
українська
English
EZTUIR Home
→
Фахові видання
→
Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
БРЕНД ТА ТОВАРНИЙ ЗНАК ПРОФЕСІЙНОГО ФУТБОЛЬНОГО КЛУБУ В СИСТЕМІ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ: ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
Євдокимов, В.В.
;
Evdokymov, V.V.
URI:
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4415
Date:
2011
Abstract (ukr):
Досліджено теоретичні основи оцінки та облікового відображення брендів та торгівельних марок професійних футбольних клубів.
Show full item record
Files in this item
Name:
13.pdf
Size:
561.4Kb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу
[1014]
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register