Electronic Repository

БРЕНД ТА ТОВАРНИЙ ЗНАК ПРОФЕСІЙНОГО ФУТБОЛЬНОГО КЛУБУ В СИСТЕМІ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ: ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

Show simple item record

dc.contributor.author Євдокимов, В.В.
dc.contributor.author Evdokymov, V.V.
dc.date.accessioned 2016-07-07T13:11:16Z
dc.date.available 2016-07-07T13:11:16Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4415
dc.description.abstract Досліджено теоретичні основи оцінки та облікового відображення брендів та торгівельних марок професійних футбольних клубів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;3(21); Ч.2
dc.subject товарний знак футбольного клубу uk_UA
dc.subject оцінка і облік брендів професійного футбольного клубу uk_UA
dc.title БРЕНД ТА ТОВАРНИЙ ЗНАК ПРОФЕСІЙНОГО ФУТБОЛЬНОГО КЛУБУ В СИСТЕМІ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ: ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ uk_UA
dc.title.alternative Brand and trademark of professional football club in the accounting system: theoretical statements uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account