dc.contributor.author |
Євдокимов, В.В. |
|
dc.contributor.author |
Evdokymov, V.V. |
|
dc.date.accessioned |
2016-07-07T13:11:16Z |
|
dc.date.available |
2016-07-07T13:11:16Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.uri |
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4415 |
|
dc.description.abstract |
Досліджено теоретичні основи оцінки та облікового відображення брендів та торгівельних марок професійних футбольних клубів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ЖДТУ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;3(21); Ч.2 |
|
dc.subject |
товарний знак футбольного клубу |
uk_UA |
dc.subject |
оцінка і облік брендів професійного футбольного клубу |
uk_UA |
dc.title |
БРЕНД ТА ТОВАРНИЙ ЗНАК ПРОФЕСІЙНОГО ФУТБОЛЬНОГО КЛУБУ В СИСТЕМІ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ: ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Brand and trademark of professional football club in the accounting system: theoretical statements |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |