Browsing by Author Zhalinska, I.V.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 9 of 9
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Current approaches to hotel service quality management: their development and state in UkraineZhalinska, I.V.; Жалінська, І.В.
2025Management in product IT companies: new organisational approaches and personnel challengesZhalinska, I.V.; Maksutenko, O.S.; Жалінська, І.В.; Максютенко, О.С.
2023The domain of omnichannel in marketing: approaches and scopes of researchZhalinska, I.V.; Жалінська, І.В.
2023The main aspects of current changes in marketing managementZhalinska, I.V.; Жалінська, І.В.
17-May-2017THE SHARING ECONOMY: A NEW CHALLENGEZhalinska, I.V.
2015ДІАГНОСТИКА ЙМОВІРНОСТІ НАСТАННЯ БАНКРУТСТВА ПІДПРИЄМСТВА В АНТИКРИЗОВОМУ УПРАВЛІННІ: СУЧАСНІ ПІДХОДИ ТА КЛАСИФІКАЦІЯ МОДЕЛЕЙЖалінська, І.В.; Zhalinska, I.V.
11-Jun-2015ЕВОЛЮЦІЯ ТЕОРЕТИЧНИХ КОНЦЕПЦІЙ ОРГАНІЗАЦІЇЖалінська, Ірина Володимирівна; Zhalinska, I.V.
2022Основні напрями досліджень теоретико-методологічних засад маркетингуЖалінська, І.В.; Zhalinska, I.V.
2017СТАНОВЛЕННЯ СУЧАСНИХ ТЕОРЕТИЧНИХ ПОЛОЖЕНЬ ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ В АСПЕКТІ РОЗВИТКУ НАУКИ УПРАВЛІННЯЖалінська, І.В.; Zhalinska, I.V.