Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8287
Title: The domain of omnichannel in marketing: approaches and scopes of research
Other Titles: Сфера омніканальності в маркетингу: підходи та діапазон досліджень
Authors: Zhalinska, I.V.
Жалінська, І.В.
Keywords: omnichannel
retailing
marketing
management
strategy
business
омніканальність
роздрібна торгівля
маркетинг
менеджмент
стратегія
бізнес
Issue Date: 2023
Publisher: Державний університет "Житомирська політехніка"
Series/Report no.: Економіка, управління та адміністрування;3(105)
Abstract: Поява омніканальності розглядається як прямий наслідок цифровізації. Перші дослідження омніканальності проводилися в роздрібній торгівлі, проте у теперішній час зростає інтерес до омніканальності в інших сферах послуг, таких як туризм, індустрія гостинності, охорона здоров’я та банківська справа. У той же час на омніканальність впливає цифровізація та Інтернет, які зазнають швидких змін, тому явище омніканальності швидко трансформується. У статті визначено основні підходи до омніканальності, його характерні ознаки та межі дослідження на основі сучасних досліджень. Систематизовано та проаналізовано основні підходи до визначення омніканальності, які наведено в аспектах роздрібної торгівлі, маркетингу, менеджменту, стратегії та бізнесу. Спостерігається термінологічна неоднозначність, що актуалізує актуальність подальших досліджень теоретичних розробок в омніканальності. Створення бездоганного та узгодженого клієнтського досвіду шляхом інтеграції онлайн- і офлайн-каналів (цифрових і фізичних) на всіх етапах шляху споживача було зазначено як загальну характеристику омніканальності. Виділено важливі сфери, притаманні омніканальності, а саме: «Інтеграція каналів» і «Сприйняття з боку споживачів». Основні питання в рамках інтеграції каналів були визначені як: омніканальні стратегії; розміри омніканальної інтеграції з точки зору клієнта та компанії; якість інтеграції каналів; аспекти омніканальної інтеграції одночасно з точки зору клієнта та компанії. Основні питання в рамках «Сприйняття з боку споживачів» були визначені як: детермінанти / фактори, що впливають на бездоганний клієнтський досвід і поведінку споживачів; фактори, на які впливає бездоганна інтеграція клієнтського досвіду і каналів; багатоканальне вимірювання та виміри бездоганного клієнтського досвіду.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8287
Appears in Collections:Економіка, управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5 Жалінська.pdf451.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.