Browsing by Author Жалінська, І.В.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 10
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Current approaches to hotel service quality management: their development and state in UkraineZhalinska, I.V.; Жалінська, І.В.
2023The domain of omnichannel in marketing: approaches and scopes of researchZhalinska, I.V.; Жалінська, І.В.
2023The main aspects of current changes in marketing managementZhalinska, I.V.; Жалінська, І.В.
2015ДІАГНОСТИКА ЙМОВІРНОСТІ НАСТАННЯ БАНКРУТСТВА ПІДПРИЄМСТВА В АНТИКРИЗОВОМУ УПРАВЛІННІ: СУЧАСНІ ПІДХОДИ ТА КЛАСИФІКАЦІЯ МОДЕЛЕЙЖалінська, І.В.; Zhalinska, I.V.
15-May-2015КЛАСИФІКАЦІЯ МОДЕЛЕЙ ПРОГНОЗУВАННЯ ІМОВІРНОСТІ НАСТАННЯ БАНКРУТСТВАЖалінська, І.В.
2022Основні напрями досліджень теоретико-методологічних засад маркетингуЖалінська, І.В.; Zhalinska, I.V.
10-May-2016ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ ОЩАДЛИВОГО ВИРОБНИЦТВАЖалінська, І.В.
10-May-2016ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ МЕНЕДЖЕРАЖалінська, І.В.; Контефт, В.П.
15-May-2013ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ПРОГРАМНО-ЦІЛЬОВОГО МЕТОДУ БЮДЖЕТУВАННЯЖалінська, І.В.
2017СТАНОВЛЕННЯ СУЧАСНИХ ТЕОРЕТИЧНИХ ПОЛОЖЕНЬ ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ В АСПЕКТІ РОЗВИТКУ НАУКИ УПРАВЛІННЯЖалінська, І.В.; Zhalinska, I.V.