ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ

Статистичний аналіз поточного стану та прогнозування результатів діяльності маркетингових підприємств в умовах застосування інформаційно-комунікаційних технологій під час воєнного стану в Україні

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Остапчук, Т.П.
dc.contributor.author Легенчук, С.Ф.
dc.contributor.author Учеклак-Єж, П.
dc.contributor.author Поліщук, І.Р.
dc.contributor.author Ostapchuk, T.P.
dc.contributor.author Lehenchuk, S.F.
dc.contributor.author Ucheklak-Yezh, P.
dc.contributor.author Polishchuk, I.R.
dc.date.accessioned 2025-10-06T08:31:26Z
dc.date.available 2025-10-06T08:31:26Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8905
dc.description.abstract Проаналізовано статистичні дані про рентабельність операційної діяльності маркетингових підприємств за видами економічної діяльності та визначено загальні тенденції їх розвитку. На основі побудови трендового рівняння визначено тенденцію зміни середнього розміру доходів операційної діяльності та обчислено прогнозні значення на 2024 і 2025 рр. Наведено порівняльну характеристику статистичних показників щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій на переробних, торговельних, будівельних, транспортних, туристичних та маркетингових підприємствах. Встановлено переваги створення умов для використання цифрових технологій на маркетингових підприємствах порівняно з іншими підприємствами, зокрема в ширшому охопленні працівників доступом до Wi-Fi, більшій частоті проведення онлайн-заходів, що загалом сприяє підвищенню ефективності їхньої діяльності. Узагальнено основні напрями використання інформаційно-комунікаційних технологій на маркетингових підприємствах за такими критеріями: рівень забезпечення працівників доступом до мережі «Інтернет»; рівень забезпечення працівників дистанційною роботою; структура послуг хмарних обчислень, що використовуються для здійснення діяльності; цілі використання Інтернету речей; види соціальних медіа в господарській діяльності; основні види технологій штучного інтелекту та напрями їх використання; основні напрями використання робототехніки; організація контролю безпеки під час використання інформаційно-комунікаційних технологій на підприємстві; способи комунікації з працівниками щодо питань безпеки застосованих на підприємстві інформаційно-комунікаційних технологій; заходи безпеки в інформаційних системах підприємства; екологічна відповідальність щодо придбання та утилізації комп’ютерної техніки. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Державний університет "Житомирська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Економіка, управління та адміністрування;2(112)
dc.subject маркетингове підприємство uk_UA
dc.subject маркетингова політика uk_UA
dc.subject фінансові результати uk_UA
dc.subject статистичний аналіз uk_UA
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології uk_UA
dc.subject прогнозування uk_UA
dc.subject marketing enterprise uk_UA
dc.subject marketing policy uk_UA
dc.subject financial results uk_UA
dc.subject statistical analysis uk_UA
dc.subject information and communication technologies uk_UA
dc.subject forecasting uk_UA
dc.title Статистичний аналіз поточного стану та прогнозування результатів діяльності маркетингових підприємств в умовах застосування інформаційно-комунікаційних технологій під час воєнного стану в Україні uk_UA
dc.title.alternative Statistical analysis of the current state and forecasting the results of marketing enterprises in the conditions of application of information and communication technologies during martial law in Ukraine uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten Statistical data on the profitability of operating activities of enterprises by type of economic activity were analyzed and general trends in the development of marketing enterprises were determined. Based on the construction of a trend equation, the trend of changes in the average size of operating income was determined and forecast values for 2024 and 2025 were calculated. A comparative description of statistical indicators on the use of information and communication technologies in processing, trade, construction, transport, tourism and marketing enterprises is presented. The advantages of providing conditions for the use of digital technologies at marketing enterprises compared to other enterprises in terms of covering a larger part of employees with Wi-Fi access to the network, a greater frequency of online events, which contributes to the effectiveness of its activities, have been identified. The main areas of use of information and communication technologies in marketing enterprises are summarized according to the following criteria: the level of providing employees with access to the Internet; the level of providing employees with remote work; the structure of cloud computing services used for activities; the purposes of using the Internet of Things; types of social media in business activities; main types of artificial intelligence technologies and areas of their use; main areas of use of robotics; organization of security control when using information and communication technologies at the enterprise; methods of communication with employees regarding security issues of information and computer technologies used in the enterprise; security measures in the enterprise’s information systems; environmental responsibility regarding the acquisition and disposal of computer equipment. uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу