ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ

Організація та методика управлінського обліку на великих підприємствах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шумська, А.Р.
dc.contributor.author Шнир, І.В.
dc.contributor.author Shumska, A.R.
dc.contributor.author Shnyr, I.V.
dc.date.accessioned 2024-05-16T07:58:42Z
dc.date.available 2024-05-16T07:58:42Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8464
dc.description.abstract Сучасні реалії ведення бізнесу змушують підприємців формувати внутрішню управлінську інформаційну базу, яка дає можливість вчасно відслідковувати всі етапи у формуванні кінцевого продукту споживання. Сформовано основну систему побудови, методики та організації управлінського обліку на великих підприємствах, що дозволить ефективно досягати підвищення економічного становища підприємства, аналізувати релевантну інформацію з погляду на важливість прийнятих рішень. Подібна система організації управлінського обліку впроваджується шляхом дотримання головних етапів впровадження управлінського обліку на великих підприємствах. Під час формування управлінського обліку на підприємствах враховується особливість виду економічної діяльності підприємства, сезонність виробництва, аналітика щодо штатного розпису підприємства та інші фактори. Виокремлення управлінського обліку як відокремленої одиниці обліку на великих підприємствах містить відповідність певному «опорному скелету» побудови системи управлінського обліку. Представлена методика вдалого відображення управлінського обліку може вільно застосовуватися під час впровадження управлінського обліку на будь яких підприємствах, також не виключається користування попитом серед аутсорсингових фірм, що надають послуги з ведення управлінського обліку серед підприємств. Розподіл обов’язків між керівником та фахівцем з ведення управлінського обліку дозволить наочно проілюструвати вагомі аспекти, на які варто звертати увагу під час формування управлінського обліку на великих підприємствах. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Державний університет "Житомирська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Економіка, управління та адміністрування;1(107)
dc.subject управлінський облік uk_UA
dc.subject організація uk_UA
dc.subject методика uk_UA
dc.subject обов’язки ключових сторін впровадження uk_UA
dc.subject management uk_UA
dc.subject methodology uk_UA
dc.subject methods of formation uk_UA
dc.subject responsibilities of key parties of implementation uk_UA
dc.title Організація та методика управлінського обліку на великих підприємствах uk_UA
dc.title.alternative Organization and methodology of management accounting at large enterprises uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten Modern realities of doing business force entrepreneurs to form an internal management information base that makes it possible to monitor all stages in the formation of the final consumer product promptly. The main system of construction, methodology, and organization of management accounting at large enterprises has been formed, which will allow for effectively improving the economic position of the enterprise, and to analyze relevant information from the point of view of the importance of the decisions made. A similar system of organization of management accounting is implemented by observing the main stages of implementation of management accounting at large enterprises. When creating management accounting at enterprises, the peculiarity of the type of economic activity of the enterprise, the seasonality of production, analysis of the staffing of the enterprise, and other factors are considered. The separation of management accounting as a separate unit of accounting in large enterprises contains correspondence to a certain «supporting skeleton» of the construction of the management accounting system. The presented method of successful display of management accounting can be freely applied when implementing management accounting at any enterprise. The use of demand among outsourcing firms that provide management accounting services among enterprises is not excluded. The distribution of responsibilities between the manager and the management accounting specialist will allow to clearly illustrate important aspects that should be paid attention to when forming management accounting at large enterprises. uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу