Electronic Repository

Ефективність маркетингових бізнес-комунікацій на логістичних підприємствах

Show simple item record

dc.contributor.author Виговський, В.Г.
dc.contributor.author Виговська, О.А.
dc.contributor.author Царук, І.М.
dc.contributor.author Ткачук, Г.Ю.
dc.contributor.author Саннікова, С.Б.
dc.contributor.author Vyhovskyi, V.H.
dc.contributor.author Vyhovska, O.A.
dc.contributor.author Tsaruk, I.M.
dc.contributor.author Tkachuk, H.Yu.
dc.contributor.author Sannikova, S.B.
dc.date.accessioned 2023-08-21T09:15:43Z
dc.date.available 2023-08-21T09:15:43Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8244
dc.description.abstract Статтю присвячено дослідженню та особливостям маркетингових бізнес-комунікацій на логістичних підприємствах. Визначено, що для реалізації маркетингових цілей доцільно використовувати такі бізнес-комунікації: збільшення уваги до продукту або послуги; переконання клієнта купувати товар або послугу; збільшення лояльності клієнтів; розширення аудиторії. Запропоновано класифікацію та актуалізацію маркетологів у середовищі бізнес-комунікацій з урахуванням особливостей функціонування логістичних підприємств за такими ознаками: 1) за напрямом роботи (офлайн, онлайн); 2) за комунікаційною платформою; 3) за цільовим призначенням; 4) за способом комунікації з цільовою аудиторією; 5) за способом впливу на цільову аудиторію. Розглянуто аспекти маркетингових бізнес-комунікацій, а саме: реклама, пряма маркетингова комунікація, зв’язки з громадськістю, спонсорство та підтримка. Проаналізовано актуальність впровадження посади маркетолога для логістичного підприємства з урахуванням функціональних обов’язків відповідно до обраних бізнес-комунікацій. Визначено, що за відсутності в штатному розписі логістичного підприємства посад Social media маркетолога, SEO-маркетолога, E-mail-маркетолога та інших видів маркетологів відповідно до класифікаційних ознак їх функції виконує Digital-маркетолог. Здійснено розрахунок потенційних витрат для створення маркетингового відділу на логістичному підприємстві та визначено, що витрати на маркетингову кампанію залежать від розміру підприємства, ринку та конкуренції, де функціонує суб’єкт господарювання. Розглянуто залежність створення маркетингового відділу на підприємстві від таких факторів, як розмір підприємства, вид діяльності, наявність кваліфікованого персоналу, бюджет, потреби компанії в маркетингових рішеннях. Запропоновано впровадження маркетингових бізнес-комунікацій на логістичних підприємствах за рахунок співпраці з маркетинговими агентствами. Обґрунтовано ефективність використання таких видів бізнес-комунікацій для малих підприємств: еmail-маркетинг; використання платформ соціальних медіа для комунікації з клієнтами; вебсайт; контент-маркетинг; організація заходів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Державний університет "Житомирська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Економіка, управління та адміністрування;2(104)
dc.subject бізнес-комунікації uk_UA
dc.subject інтернет-маркетинг uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject логістичні підприємства uk_UA
dc.subject маркетингове агентство uk_UA
dc.subject business communications uk_UA
dc.subject Internet marketing uk_UA
dc.subject marketing uk_UA
dc.subject logistics companies uk_UA
dc.subject marketing agency uk_UA
dc.title Ефективність маркетингових бізнес-комунікацій на логістичних підприємствах uk_UA
dc.title.alternative Effectiveness of marketing business communications at logistics enterprises uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The article is devoted to the research and features of marketing business communications at logistics enterprises. It is determined that the following business communications should be used to achieve marketing goals: increasing attention to a product or service; convincing the client to buy a product or service; increasing customer loyalty; audience expansion. The authors propose the classification and actualization of marketers in the environment of business communications, taking into account the peculiarities of the functioning of logistics enterprises, according to the following characteristics: 1) by the direction of work (offline, online); 2) by communication platform; 3) according to the intended purpose; 4) by the method of communication with the target audience; 5) by the method of influencing the target audience. Aspects of marketing business communications are covered, namely: advertising, direct marketing communication, public relations, sponsorship and endorsement. The relevance of the implementation of the position of marketer for a logistics enterprise was analyzed, taking into account the functional duties in accordance with the selected business communications. It was determined that in the absence of the positions of Social media marketer, SEO marketer, E-mail marketer and other types of marketers in the logistics company's staff list, their functions are performed by a Digital marketer according to the classification features. The calculation of potential costs for the creation of a marketing department at a logistics enterprise was carried out and it was determined that the costs of a marketing campaign depend on the size of the enterprise, the market and competition where the business entity operates. The dependence of the creation of the marketing department at the enterprise on such factors as the size of the enterprise, the type of activity, the availability of qualified personnel, the budget, and the company's needs for marketing solutions is considered. The introduction of marketing business communications at logistics enterprises due to cooperation with marketing agencies is proposed. The effectiveness of the use of the following types of business communications for small enterprises is substantiated: e-mail marketing; using social media platforms to communicate with customers; website; content marketing; organization of events. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account