Electronic Repository

Особливості управління проєктом «Міжнародна академічна мобільність» Програми Еразмус+ в умовах війни

Show simple item record

dc.contributor.author Полянська, А.С.
dc.contributor.author Polianska, A.S.
dc.date.accessioned 2023-04-10T12:47:07Z
dc.date.available 2023-04-10T12:47:07Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8158
dc.description.abstract Академічна мобільність є одним із найкращих і найефективніших інструментів підвищення якості освіти та конкурентоспроможності серед ЗВО. Впродовж останніх 18 років, після приєднання до Болонського процесу в 2005 році і визнання мобільності як однієї з цілей на шляху до створення європейського простору вищої освіти, Україна виконує завдання з реформування національної системи освіти завдяки активній позиції в реалізації програм міжнародної академічної мобільності. У статті розкрито сутність та види академічної мобільності українських студентів, також розглянуто зміст та основні положення нормативно-правових документів, які регламентують здійснення академічної мобільності як однієї зі складових частин інтернаціоналізації вищої освіти. Завдяки Програмі Європейського Союзу Еразмус+, проєкту «Міжнародна кредитна мобільність» перед українськими здобувачами вищої освіти відкриті широкі можливості для здійснення ними академічних обмінів, що є важливим кроком у процесі імплементації Закону України «Про вищу освіту» та створення дієвого інструментарію для інтернаціоналізації українських ЗВО. Здійснено короткий огляд загальних принципів реалізації проєкту «Міжнародна академічна мобільність» на базі Державного університету «Житомирська політехніка», проаналізовано сучасний стан міжнародної академічної мобільності в Україні в умовах війни. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Державний університет "Житомирська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Економіка, управління та адміністрування;1(103)
dc.subject інтернаціоналізація uk_UA
dc.subject академічна мобільність uk_UA
dc.subject міжнародна академічна мобільність uk_UA
dc.subject Програма Еразмус+ uk_UA
dc.subject міжнародна кредитна мобільність uk_UA
dc.subject internationalization uk_UA
dc.subject academic mobility uk_UA
dc.subject international academic mobility uk_UA
dc.subject Erasmus+ Program uk_UA
dc.subject international credit mobility uk_UA
dc.title Особливості управління проєктом «Міжнародна академічна мобільність» Програми Еразмус+ в умовах війни uk_UA
dc.title.alternative Management features of Erasmus+ International Credit Mobility Project in the conditions of war uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten Academic mobility is one of the best and most effective instruments for raising the quality of education and competitiveness among higher educational institutions. During the last 18 years, after joining the Bologna process in 2005 and recognizing the mobility as one of the strategies on the way of building the European space of higher education, Ukraine became responsible for reforming the national system of education due to its active position in international academic mobility programs implementation. The article reveals the notion and types of academic mobility among Ukrainian students. The article reviews the context and basic statements of normative legal documents, regulating the academic mobility realization as one of the internationalization components of higher education. Broad opportunities for participation in academic mobility exchanges are available for Ukrainian students due to the European Union Erasmus+ Program, the International Credit Mobility Project. It is a significant step ahead in the process of The Law of Ukraine «On Higher Education» execution and the development of effective instrument for internationalization of Ukrainian higher educational institutions. The article reviews the basic principles for international academic mobility project implementation at Zhytomyr Polytechnic State University and makes the analysis of contemporary international academic mobility conditions during the war. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account