Electronic Repository

Управління змінами в системі маркетинг-менеджменту діяльності вітчизняних суб’єктів господарювання відповідно до концепції «Індустрія 5.0»

Show simple item record

dc.contributor.author Пащенко, О.П.
dc.contributor.author Тарасюк, О.В.
dc.contributor.author Pashchenko, O.P.
dc.contributor.author Tarasiuk, O.V.
dc.date.accessioned 2023-04-10T12:37:46Z
dc.date.available 2023-04-10T12:37:46Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8157
dc.description.abstract У статті обґрунтовано необхідність впровадження концепції «Індустрія 5.0». Ключовими аспектами цієї моделі є стійкість, сталий розвиток та людиноцентричність. Тобто важливим є прийняття рішень, які сприяють зростанню сталості та стійкості виробництва до змін у середовищі діяльності, зростанню рівня конкурентоспроможності у довгостроковій перспективі, враховуючи при цьому вплив цифрового робочого середовища на безпеку працівників, задоволеність умовами праці та роботою загалом, враховуючи інтереси інших зацікавлених сторін, зокрема споживачів. Визначено її переваги та ефективність для вітчизняних суб’єктів господарювання, зокрема працівників. Основними перевагами впровадження зазначеної концепції для працівників є наступні: 1) зміна ролі працівника для галузі; 2) безпечність та інклюзивність робочого середовища; 3) навички, підвищення кваліфікації та перекваліфікація. Неможливо забезпечити підвищення кваліфікації кожного окремого працівника галузі. За умови підвищення автоматизації деякі навички застаріють, розвивати їх стане непотрібним. Важливо забезпечити певний базовий рівень знань і розуміння кожним працівником цифрових навичок, особливо це стосується розуміння штучного інтелекту, його потенційних переваг та обмежень. Щоб застосовувати технології, співробітники мають бути долучені до процесу, навчені та мотивовані. Загальна ефективність концепції, що розглядається, для промисловості загалом є довгостроковою – постійна конкурентоспроможність і актуальність завдяки успішній адаптації до мінливого світу та нових ринків, що може бути досягнуто завдяки: залученню та утриманню талантів, ефективність використання ресурсів для забезпечення відповідного рівня стійкості та конкурентоспроможності, підвищення рівня стійкості, тобто здатності гнучко справлятися зі змінами. Окреслено умови успішної реалізації концепції, зокрема тісна співпраця між підприємствами, освітніми та навчальними закладами. Освіта, підготовка кадрів, перекваліфікація та підвищення кваліфікації, є одними з найактуальніших питань, які необхідно вирішити при адаптації до цифрового переходу в галузях, оскільки кваліфікований людський капітал має надзвичайно важливе значення для втілення цього в реальність. Важливим є розуміння для суспільства того факту, що інновації створює не держава, уряд, а підприємці, молодь та інноваційно-підприємницькі університети. При цьому державні та фінансові установи мають сприяти та допомагати бізнесу, що реалізує та впроваджує інновації. Розроблено модель маркетинг-менеджменту підприємства відповідно до концепції «Індустрія 5.0)». Запропоновано в основу моделі покласти принципи людиноцентричності та цифровізації процесів менеджменту та маркетингу суб’єктів господарювання. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Державний університет "Житомирська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Економіка, управління та адміністрування;1(103)
dc.subject концепція «Суспільство 5.0» uk_UA
dc.subject концепція «Індустрія 5.0» uk_UA
dc.subject модель маркетинг-менеджменту підприємства uk_UA
dc.subject людиноцентричність uk_UA
dc.subject цифровізація uk_UA
dc.subject the concept «Society 5.0» uk_UA
dc.subject the concept «Industry 5.0» uk_UA
dc.subject model of marketing-management of the enterprise uk_UA
dc.subject people-centeredness uk_UA
dc.subject digitization uk_UA
dc.title Управління змінами в системі маркетинг-менеджменту діяльності вітчизняних суб’єктів господарювання відповідно до концепції «Індустрія 5.0» uk_UA
dc.title.alternative Management of changes of the marketing management system of domestic activities business entities according to the concept «industry 5.0» uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The article substantiates the necessity of implementing the «Industry 5.0» concept. Key aspects of this models are sustainability, sustainable development and people-centeredness. That is, it is important to make decisions that contribute the growth of stability and resistance of production to changes in the operating environment, the growth of the level competitiveness in the long term, taking into account the impact of the digital workforce environment for employee safety, satisfaction with working conditions and work in general, taking into consideration interests of other interested parties, including consumers. Its advantages and effectiveness for domestic business entities, in particular employees, are determined. The main advantages of implementing this concept for employees are the following: 1) changing the role of the employee for the industry; 2) safety and inclusiveness of the work environment; 3) skills, professional development and retraining. It is impossible to ensure the improvement of the qualifications of each individual employee of the industry. By conditions of increasing automation, some skills will become obsolete, it will become unnecessary to develop them. It is important to ensure that every employee has a certain basic level of knowledge and understanding of digital skills, especially this concerns the understanding of artificial intelligence, its potential benefits and limitations. To apply technologies, employees must be involved in the process, trained and motivated. The overall effectiveness of the concept under consideration for the industry as a whole is long-term – constant competitiveness and relevance due to successful adaptation to the changing world and new markets, which can be achieved through: talent attraction and retention, utilization efficiency resources to ensure the appropriate level of sustainability and competitiveness, raising the level stability, that is, the ability to flexibly cope with changes. The conditions for the successful implementation of the concept are outlined, in particular close cooperation between enterprises, educational institutions. Education, personnel training, retraining and advanced training are among most pressing issues that need to be resolved when adapting to the digital transition in industries, because skilled human capital is critical to making this a reality. It is important for society to understand the fact that innovations are not created by the state, the government, but by entrepreneurs and youth and innovative and entrepreneurial universities. At the same time, state and financial institutions should contribute and to help businesses that realize and implement innovations. A model of marketing management of the enterprise was developed in accordance with the concept of «Industry 5.0». It is proposed to base the model on the principles of people-centeredness and digitization of processes management and marketing of business entities. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account