Electronic Repository

Тенденції автоматизації послуг в індустрії гостинності

Show simple item record

dc.contributor.author Олійник, О.В.
dc.contributor.author Тарасюк, Г.М.
dc.contributor.author Чагайда, А.О.
dc.contributor.author Oliinyk, O.V.
dc.contributor.author Tarasiuk, H.M.
dc.contributor.author Chahaida, A.O.
dc.date.accessioned 2023-01-20T08:50:30Z
dc.date.available 2023-01-20T08:50:30Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8099
dc.description.abstract Іноваційні технології в світі можуть покращити взаємодію з клієнтами, від відгуків яких залежить оцінка наданих послуг. Технології чат-ботів на основі штучного інтелекту можуть використовуватися для надання персоналізованих послуг, як-от створеня програми харчування та підтримки фізичних можливостей. Саме такий напрям автоматизації послуг індустрії набуває широкого розповсюдження в світі. У статті проведено аналіз зарубіжного досвіду розвитку процесів автоматизації послуг гостинності, визначено основні переваги та недоліки. На основі анкетування проведено оцінку якості сприйняття автоматизації процесів обслуговування молоддю. Визначено, що чат-боти краще виконують прості завдання, працюючи за відповідним алгоритмом, окрім того необхідно враховувати індивідуальні побажання людини, особливо якщо є потреба знайти нестандартне рішення. Визначено основні проблеми, з якими стикаються компанії індустрії гостинності під час впровадження автоматизації гостиності, проаналізовано можливості їх вирішення, а також доведено необхідність їх впровадження в сучасному світі та перспективи розвитку цього напряму. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Державний університет "Житомирська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Економіка, управління та адміністрування;
dc.subject готелі uk_UA
dc.subject автоматизація uk_UA
dc.subject сервіс uk_UA
dc.subject клієнт uk_UA
dc.subject чат-бот uk_UA
dc.subject розвиток uk_UA
dc.subject штучний інтелект uk_UA
dc.subject гостинність uk_UA
dc.subject hotels uk_UA
dc.subject automation uk_UA
dc.subject service uk_UA
dc.subject client uk_UA
dc.subject chatbot uk_UA
dc.subject development uk_UA
dc.subject artificial intelligence uk_UA
dc.subject hospitality uk_UA
dc.title Тенденції автоматизації послуг в індустрії гостинності uk_UA
dc.title.alternative Trends of automation of services in the hospitality industry uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten Innovative technologies in the world can improve interaction with customers, whose feedback depends on the evaluation of the services provided. AI-based chatbot technologies can be used to provide personalized services, such as meal planning and fitness support. This direction of automation of industry services is becoming widespread in the world. The article analyzes the foreign experience in the development of the automation of hospitality services, identifies the main advantages and disadvantages. Based on the questionnaire, an assessment of the quality of perception of the automation of service processes by young people is carried out. It was determined that chatbots perform simple tasks better, working according to the appropriate algorithm, in addition, it is necessary to take into account the individual wishes of a person, especially if there is a need to find a non-standard solution. The main problems faced by companies in the hospitality industry when implementing hospitality automation are identified, the possibilities of solving them are analyzed, and the necessity of their implementation in the modern world and the prospects for the development of this area are proven. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account