Abstract (ukr):
Дослідження визначає та узагальнює теоретичні й практичні засади цифрової трансформації бізнесу та організацій, розвиває всебічне розуміння існуючих бар’єрів та практичних проблем, які стають на заваді успішним проєктам цифрової трансформації. Стаття ілюструє, як знання цифрових показників, діджиталізації можна використати на користь процесу розвитку цифрової економіки та підприємництва. Визначає основні показники, засади, проблеми цифрової трансформації, а також прикладний аспект зміни цифрової стратегії компанії, виходячи з викликів глобального світу, та зміну цифрових патернів. Аналіз існуючих моделей цифровізації економічних процесів описано у статті та сформовано приблизний перелік критеріїв оцінювання прогресу трансформації, висвітлено проблеми людських ресурсів компанії для реалізації проєктів цифрової трансформації.
Abstract (eng):
The study defines and summarizes the knowledge of digital transformation, develops a comprehensive understanding of the required distributions and barriers that have prevented successful projects given the digital transformation tasks set there. The article illustrates how knowledge of digital indicators and digitization can be used to benefit the process of development of the digital economy and entrepreneurship. The authors define the leading indicators, principles, and problems of digital transformation, as well as the problem of this issue in general in organizations. Analyzing the existing models of digitization of economic processes, the research describes each of them and a list of criteria for evaluating the progress of the transformation. It shows the possibilities of matching key metrics and KPIs to transformation processes. The paper analyzes the problem of measuring the numerical evaluation of the change.