Electronic Repository

Використання інфлюенс-маркетингу для просування товару в соціальних мережах

Show simple item record

dc.contributor.author Бондарчук, В.В.
dc.contributor.author Шиманська, К.В.
dc.contributor.author Бондарчук, Л.С.
dc.contributor.author Bondarchuk, V.V.
dc.contributor.author Shymanska, K.V.
dc.contributor.author Bondarchuk, L.S.
dc.date.accessioned 2022-06-01T08:30:28Z
dc.date.available 2022-06-01T08:30:28Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7983
dc.description.abstract Розвиток цифровізації та умови пандемії зумовлюють необхідність переведення господарської діяльності компаній у цифрове середовище. Маркетингова діяльність також зазнає змін, що зумовлені пандемійними обмеженнями. Наслідком цього є зменшення доступних засобів просування товарів та послуг в офлайн-форматі, але використання соціальних мереж дозволяє компенсувати ці втрачені можливості. Використання соціальних мереж для просування товарів та послуг не обмежується територією країни. Представлення компаній та брендів на таких платформах, як Facebook, Instagram, Youtube дозволяє залучати велику аудиторію й охоплювати різні регіони та країни. Особливого значення в маркетингових кампаніях такого формату набуває довіра клієнтів, яку можна здобути за допомогою інфлюенсерів. У статті запропоновано етапи інфлюенс-маркетингу для просування товару або бренда в соціальних мережах. Запропонована послідовність етапів є універсальною і може бути адаптована під потреби кожної окремої компанії незалежно від її спеціалізації. Ця послідовність містить всі етапи, починаючи від планування інфлюенс-маркетингової кампанії і закінчуючи аналізом її ефективності. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Державний університет "Житомирська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Економіка, управління та адміністрування;4(98)
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject просування uk_UA
dc.subject інфлюенсери uk_UA
dc.subject цифрова економіка uk_UA
dc.subject соціальні мережі uk_UA
dc.subject marketing uk_UA
dc.subject promarketing uk_UA
dc.subject promotion uk_UA
dc.subject influencers uk_UA
dc.subject digital economy uk_UA
dc.subject social networksmotion uk_UA
dc.subject influencers uk_UA
dc.subject digital uk_UA
dc.title Використання інфлюенс-маркетингу для просування товару в соціальних мережах uk_UA
dc.title.alternative Use of influence marketing to promote goods on social networks uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The development of digitalization and the conditions of the pandemic necessitate the transfer of economic activity of companies to the digital environment. Marketing activities are also changing due to pandemic constraints. The result is a reduction in the available means of promoting goods and services offline, but the use of social networks can compensate for these lost opportunities. The use of social networks to promote goods and services is not limited to the country. Representation of companies and brands on such platforms as Facebook, Instagram, Youtube allows you to attract a large audience and cover different regions and countries. Customers’ trust, which can be gained through influencers, is of particular importance in marketing campaigns of this format. The article suggests the stages of influence marketing for the promotion of a product or brand on social networks. The proposed sequence of stages is universal and can be adapted to the needs of each individual company, regardless of its specialization. The proposed sequence includes all stages, from planning an influencer marketing campaign to analyzing its effectiveness. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account