Electronic Repository

Імплементація інформаційно-комунікаційних технологій у систему управління бізнес-процесами вітчизняних підприємств у контексті розвитку цифрової економіки

Show simple item record

dc.contributor.author Обіход, С.В.
dc.contributor.author Obikhod, S.V.
dc.date.accessioned 2022-06-01T07:31:08Z
dc.date.available 2022-06-01T07:31:08Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7979
dc.description.abstract Визначено особливості впливу інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) на трансформацію діючих бізнес-процесів вітчизняних підприємств в умовах розвитку цифрової економіки. Проаналізовано різні підходи до поняття «цифрова економіка». Встановлено, що розвиток цифрової економіки в Україні забезпечується становленням ринку ІКТ, а самі ІКТ є ефективним інструментом удосконалення управління бізнес-процесами на підприємстві. Досліджено динаміку показників використання інформаційно-комунікаційних технологій на підприємствах України за останні чотири роки. Доведено, що використання ІКТ на вітчизняних підприємствах поки що перебуває на рівні започаткування. Серед причин недостатнього рівня використання ІКТ можна виокремити високу вартість інвестицій в ІКТ та уразливе фінансове становище підприємств, а також недостатню підтримку на рівні держави. Розглянуто засади імплементації інформаційно-комунікаційних технологій у систему управління бізнес-процесами та проаналізовано основні інформаційні системи управління бізнес-процесами на підприємстві. На основі викладеного вище виявлено можливості та загрози впровадження ІКТ у діяльність підприємства, запропоновано заходи щодо реагування на них. Зроблено висновки про те, що для забезпечення реалізації нових завдань у процесі імплементації ІКТ у систему управління бізнес-процесами топменеджмент відповідно має змінювати підходи до ведення бізнесу, шукати оптимізаційні варіанти для зміни бізнес-моделей, що зумовлює реалізацію широкомасштабних організаційних та управлінських інновацій. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Державний університет "Житомирська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Економіка, управління та адміністрування;4(98)
dc.subject цифрова економіка uk_UA
dc.subject цифровізація uk_UA
dc.subject бізнес-процеси uk_UA
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології uk_UA
dc.subject система управління бізнес-процесами uk_UA
dc.subject digital economy uk_UA
dc.subject digitalization uk_UA
dc.subject business processes uk_UA
dc.subject information and communication technologies uk_UA
dc.subject business process management system uk_UA
dc.title Імплементація інформаційно-комунікаційних технологій у систему управління бізнес-процесами вітчизняних підприємств у контексті розвитку цифрової економіки uk_UA
dc.title.alternative Implementation of information and communication technologies into the business process management system of domestic enterprises in the context of the development of the digital economy uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The features of the influence of information and communication technologies (ICT) on the transformation of existing business processes of domestic enterprises in the context of the development of the digital economy have been established. Various approaches to the interpretation of the digital economy are analyzed. It has been established that the development of the digital economy in Ukraine is ensured by the formation of the ICT market, and the ICT themselves are an effective tool for improving the management of business processes of enterprises. The dynamics of indicators of the use of information and communication technologies at the enterprises of Ukraine for the last four years has been investigated. It is substantiated that the use of ICT at domestic enterprises at this stage is at the level of formation. Among the reasons of not enough ICT use, it is necessary to highlight the costly investment in ICT and the vulnerable financial position of enterprises, as well as insufficient government support. The basics of the implementation of information and communication technologies in the business process management system are considered and the main information systems for the business process management of the enterprise are analyzed. On the basis of the said above, the opportunities and threats of ICT implementation in the enterprise are identified and reactive measures are proposed. It is concluded that in the realization of new tasks for the implementation of ICT in the business process management system, top management must change approaches to doing business, look for options for optimizing business models, which will lead to the implementation of large-scale organizational and managerial innovations. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account