Electronic Repository

Аналіз поняття «соціальний капітал» в літературі

Show simple item record

dc.contributor.author Захаров, Д.М.
dc.contributor.author Zakharov, D.M.
dc.date.accessioned 2021-12-16T09:13:07Z
dc.date.available 2021-12-16T09:13:07Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7946
dc.description.abstract У статті здійснено огляд існуючої літератури з різних аспектів, пов'язаних із соціальним капіталом (визначення, концептуальні рамки, емпіричні дослідження та інше), та проаналізовано економічну літературу щодо визначення соціального капіталу. Також були розглянуто основні механізми розповсюдження знань на основі соціального капіталу. Є кілька визначень соціального капіталу. Ці визначення можуть бути розділені на дві категорії: соціальний капітал є внутрішнім – як актив створений внаслідок партнерської взаємодії та всередині соціальної мережі, та/або зовнішнім – сформований через довіру до інституцій та під впливом соціальних норм в суспільстві. Сучасне трактування соціального капіталу зводиться до того, що це результат взаємозв’язків, який підсилює фінансовий, виробничий, людський, інтелектуальний та природний капітали, підвищує ефективність управління, активізує потенційні можливості підприємства. Аналіз визначень соціального капіталу та його форм вираження дозволив схематично відобразити взаємозв’язок між структурними елементами соціального капіталу: довіра, соціальна мережа та соціальні норми. Сучасна практика та вимоги інвесторів щодо інформаційної прозорості корпоративної звітності та підзвітності бізнесу обумовлена більш глибоким розумінням стратегії компанії та інструментів її реалізації, пояснює трансформацію підходів до формування корпоративної звітності. Відображення соціального капіталу в звітності набуває важливого значення, оскільки прямо впливає на підвищення прозорості, а відповідно і на ринкову вартість підприємства. Ефективне використання соціального капіталу дозволяє зменшувати трансакційні витрати і підвищувати фінансові показники бізнесу. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Державний університет "Житомирська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Економіка, управління та адміністрування;3(97)
dc.subject нематеріальний актив uk_UA
dc.subject соціальний капітал uk_UA
dc.subject довіра uk_UA
dc.subject соціальна мережа uk_UA
dc.subject соціальні норми uk_UA
dc.subject intangible asset uk_UA
dc.subject social capital uk_UA
dc.subject trust uk_UA
dc.subject social network uk_UA
dc.subject social norms uk_UA
dc.title Аналіз поняття «соціальний капітал» в літературі uk_UA
dc.title.alternative Analysis of the concept of «social capital» in literature uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The article deals with an overview of existing literature on various aspects related to social capital (definition, conceptual frameworks, empirical research, etc.), and analyzes economic literature on the definition of social capital. The main mechanisms for disseminating knowledge based on social capital are also considered. There are several social capital definitions. These definitions can be divided into two categories: social capital is internal – as an asset created because of partner interaction and within the social network and/or external – formed through confidence in institutions and under the influence of social norms in society. A modern interpretation of social capital is that this is the result of interconnections of financial, manufactured, human, intellectual, and natural capital that increases management efficiency, activates the potential capabilities of the enterprise. An analysis of the definitions of social capital and its forms of expression allowed us to schematically reflect the relationship between structural elements of social capital: trust, social network, and social norms. Modern practice and requirements of investors regarding the information transparency of corporate reporting and business accountability, due to a deeper understanding of the company’s strategy and tools for its implementation, explains the transformation of approaches to the formation of corporate reporting. The reflection of social capital in reporting acquires importance, since it directly affects the increase in transparency, and, accordingly, affects the enterprise market value. Effective use of social capital allows to reduce transaction costs and increase financial performance. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account