Electronic Repository

«Ніч музеїв» як успішний приклад музейної комунікації

Show simple item record

dc.contributor.author Кругляк, М.Е.
dc.contributor.author Krugliak, M.E.
dc.date.accessioned 2021-12-15T10:44:43Z
dc.date.available 2021-12-15T10:44:43Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7943
dc.description.abstract У статті розглянуто всесвітньо відому акцію «Ніч музеїв» як один з успішних прикладів музейної комунікації. Цей захід, як правило, проводиться в Міжнародний день музеїв і є одним зі шляхів створення позитивного образу музею, його популяризації та реклами. Автор подає історію виникнення цієї акції, розповідає про особливості її проведення в декількох країнах світу, зокрема акцентує увагу на досвіді сусіда України – Польщі. У тексті продемонстровано ступінь залучення музеїв України до «Ночі музеїв», показано найцікавіші атракції, що пропонувалися відвідувачам у 2017–2021 роках. Доведено, що акція «Ніч музеїв» з кожним роком набуває все більшої популярності у світі та в Україні, що до її проведення все активніше долучаються не стільки музеї, скільки установи сфери культури та освіти, зокрема, мистецькі галереї, Академії наук, університети, бібліотеки, засоби масової інформації. Наголошено на тому, що найчастіше у «Ніч музеїв» пропонується вільний вхід до установ або ж встановлюється помірна ціна за квиток. Серед найпопулярніших дійств – презентації книжок та колекцій одягу, майстер-класи та квести, театралізовані вистави, концерти, перегляди кінострічок. Звернено увагу на труднощі в проведенні «Ночі музеїв» в Україні і світі. Окрім обмежень у музеях, пов’язаних із COVID-19, в Україні до світової пандемії додаються економічні труднощі: недостатнє фінансування з боку держави, низька залученість спонсорів (особливо в провінції), пасивність пересічних громадян, нерозвиненість інфраструктури, зокрема транспортної, недостатнє використання можливостей реклами. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Державний університет "Житомирська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Економіка, управління та адміністрування;3(97)
dc.subject відвідувач uk_UA
dc.subject Міжнародний день музеї uk_UA
dc.subject музей uk_UA
dc.subject музейна акція uk_UA
dc.subject музейна комунікація uk_UA
dc.subject «Ніч музеїв» uk_UA
dc.subject visitor uk_UA
dc.subject International Museum Day uk_UA
dc.subject museum uk_UA
dc.subject museum action uk_UA
dc.subject museum communication uk_UA
dc.subject «Museum Night» uk_UA
dc.title «Ніч музеїв» як успішний приклад музейної комунікації uk_UA
dc.title.alternative «Museum Night» as a successful example of museum communication uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The article examines the world famous action «Museum Night» as one of the successful examples of museum communication. This event, as a rule, is held on the International Day of Museums and is one of the ways to create a positive image of the museum, its popularization and advertising. The author presents the history of the emergence of this action, tells about the peculiarities of its implementation in several countries of the world, in particular, focuses on the experience of Ukraine’s neighbor, Poland. The text demonstrates the degree of attraction of Ukrainian museums to the «Museum Night», shows interesting attractions that were offered to visitors in 2017–2021. It has been proved that the «Museum Night» action is gaining more and more popularity in the world and in Ukraine every year, that not only museums, but also cultural and educational institutions, in particular art galleries, Academies of Sciences, universities, libraries, mass media, are joining its holding more and more actively. It was noted that most often in the «Museum Night» free admission to institutions is offered or a reasonable price for a ticket is set. Among the most popular activities are presentations of books and clothing collections, master classes and quests, theatrical performances, concerts, movie screenings. An attention to the difficulties in holding the «Museum Night» in Ukraine and the world is drawn. In addition to the restrictions on museums related to COVID-19, economic difficulties in Ukraine are added to the global pandemic: insufficient funding from the state, low involvement of sponsors (especially in the provinces), passivity of ordinary citizens, underdeveloped infrastructure, in particular transport, insufficient use of advertising opportunities. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account