dc.contributor.author |
Грицишен, Д.О. |
|
dc.contributor.author |
Свірко, С.В. |
|
dc.contributor.author |
Супрунова, І.В. |
|
dc.contributor.author |
Grytsyshen, D.O. |
|
dc.contributor.author |
Svirko, S.V. |
|
dc.contributor.author |
Suprunova, I.V. |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-28T09:08:03Z |
|
dc.date.available |
2021-09-28T09:08:03Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7903 |
|
dc.description.abstract |
Реформування механізму державного управління в України в умовах сукупної дії ризиків внутрішнього та зовнішнього характеру потребує зосередження уваги на бюджетній безпеці. У контексті цього розбудова державної фінансово-контрольної діяльності через її інституалізацію є важливим фактором досягнення останньої. З метою реалізації цього завдання в роботі запропоновано авторську дефініцію «інституалізація державної фінансово-контрольної діяльності», під якою пропонується розуміти процес ідентифікації відповідних інститутів, формалізації та систематизації фундаментальних положень (об’єкт, мета, принципи, функції, завдання, форми, норми) такої діяльності цих інститутів зокрема і в цілому або в контексті відповідного фокусного запиту. Опрацювання чинного нормативно-правового поля і наукових підходів дозволило ідентифікувати та систематизувати інституційні засади щодо кожного з виокремлених інститутів такої діяльності, а саме: Рахункової палати України, Державної аудиторської служби України, Державної податкової служби України, Державної митної служби України, Державної казначейської служби України, Державної служби фінансового моніторингу України. Щодо кожного з них виокремлено мету, функції, завдання, повноваження, форми контрольної діяльності та нормативне забезпечення в контексті фокусного запиту – сприяння досягнення бюджетної безпеки. Це дозволило згенерувати матрицю інституалізації власне державної фінансово-контрольної діяльності як інструмента досягнення бюджетної безпеки, яка містить мету, предмет, об’єкти, суб’єкти, принципи, функції, завдання, форми та норми. Її реалізація сприятиме оздоровленню не тільки економіки нашого суспільства, а й його морально-духовної сфери, а синергічний ефект таких зрушень забезпечить отримання реальних дієвих результатів на шляху реалізації Україною цілей сталого розвитку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Державний університет "Житомирська політехніка" |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Економіка, управління та адміністрування;2(96) |
|
dc.subject |
інституалізація |
uk_UA |
dc.subject |
державна фінансово-контрольна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
бюджетна безпека |
uk_UA |
dc.subject |
institutionalization |
uk_UA |
dc.subject |
state financial and control activity |
uk_UA |
dc.subject |
budget security |
uk_UA |
dc.title |
Інституалізація державної фінансово-контрольної діяльності як інструмента бюджетної безпеки країни |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Institutionalization of public financial and control activity as an instrument of budget security of the country |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.description.abstracten |
Reforming the mechanism of public administration in Ukraine in the context of the combined action of internal and external risks requires a focus on budget security. In this context, the development of state financial control activities through its institutionalization is an important factor in achieving the latter. To implement this task, the author's definition of «institutionalization of state financial control activities» is proposed, which suggests the process of identification of relevant institutions, formalization and systematization of fundamental provisions (object, purpose, principles, functions, tasks, forms, norms) of such activities of these institutions in particular and in general or in the context of the relevant focus request. Elaboration of the current legal field and scientific approaches allowed to identify and systematize the institutional framework for each of the selected institutions of such activities, namely: the Accounting Chamber of Ukraine, the State Audit Office of Ukraine, the State Tax Service of Ukraine, the State Customs Service of Ukraine, the State Treasury Service of Ukraine, State Financial Monitoring Service of Ukraine. For each of them, the purpose, functions, tasks, powers, forms of control activities and regulatory support in the context of the focus request - assistance in achieving budget security are identified. This allowed to generate a matrix of institutionalization of the actual state financial control activity as a tool to achieve budget security, which includes the purpose, subject, objects, subjects, principles, functions, tasks, forms and norms. Its implementation will contribute to the recovery not only of the economy of our society, but also its moral and spiritual sphere, and the synergistic effect of such changes will ensure real effective results in achieving the goals of sustainable development of Ukraine. |
uk_UA |