Electronic Repository

Облікове відображення господарських операцій з придбання бренд-активів підприємства

Show simple item record

dc.contributor.author Стойка, Н.С.
dc.contributor.author Поплавська, В.В.
dc.contributor.author Stoyka, N.S.
dc.contributor.author Poplavska, V.V.
dc.date.accessioned 2021-02-04T09:19:52Z
dc.date.available 2021-02-04T09:19:52Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7861
dc.description.abstract Визначено, що одним із основних показників ставлення споживача до бренда є лояльність. Розглянуто показники, за якими можна визначити міру лояльності споживачів до бренду. Визначено загальні характеристики бренда, зокрема: бренд існує в свідомості споживача, він має унікальний набір цінностей, призначений для ідентифікації товарів або послуг виробника; бренд – це об’єкт інтелектуальної власності, що складається із сукупності матеріальних, нематеріальних елементів і відображає характеристики товару, його унікальні ознаки; бренд – маркетинговий інструмент, що має певну цінність для продавців та споживачів товарів, сприяє економічному розвитку підприємства і формуванню взаємовигідних відносин з партнерами; на відміну від торгової марки бренд не можна реєструвати і контролювати, а також прив’язати до якогось географічного місця. Встановлено існуючі підходи до побудови методики бухгалтерського обліку торгових марок та брендів, які можуть відрізнятися залежно від того, чи придбані такі активи або були створені самим підприємством. Уточнено питання нарахування амортизації на придбані права на торгову марку. Розкрито порядок передачі виключних прав власності на торгову марку. Запропоновано господарські операції придбання виключно майнових прав на торгову марку. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Державний університет "Житомирська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Економіка, управління та адміністрування;4(94)
dc.subject бренд uk_UA
dc.subject брендинг uk_UA
dc.subject торгова марка uk_UA
dc.subject нематеріальний актив uk_UA
dc.subject облік торговельних марок uk_UA
dc.subject brand uk_UA
dc.subject branding uk_UA
dc.subject trademark uk_UA
dc.subject intangible asset uk_UA
dc.subject accounting of trade marks uk_UA
dc.title Облікове відображення господарських операцій з придбання бренд-активів підприємства uk_UA
dc.title.alternative Accounting reflection of business transactions for the acquisition of brand assets of the enterprise uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The article determines that one of the main indicators of the consumer’s attitude to the brand is loyalty. The indicators that can be used to determine the degree of consumer loyalty to the brand are considered. The general characteristics of the brand are determined, in particular: the brand exists in the mind of the consumer, it has a unique set of values intended to identify the goods or services of the manufacturer; a brand is an object of intellectual property consisting of a set of tangible, intangible elements, reflects the characteristics of a product, its unique features; a brand is a marketing tool that has a certain value for sellers and consumers of goods, contributes to the economic development of the enterprise and the formation of mutually beneficial relationships with partners; unlike a trademark, a brand cannot be registered and controlled, and cannot be tied to any geographic location. The existing approaches to the construction of accounting methods for trademarks and brands are established, which may differ depending on whether the acquired assets were created by the enterprise itself. The issue of depreciation of acquired rights to a trademark is clarified. The procedure for transferring exclusive ownership rights to a trademark is disclosed. The business transactions for the acquisition of exclusively property rights to a trademark are proposed. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account