Electronic Repository

Аналіз розвитку перспективи «Клієнти» збалансованої системи показників у працях вчених

Show simple item record

dc.contributor.author Шиманська, К.В.
dc.contributor.author Завалій, Т.О.
dc.contributor.author Shymanska, K.V.
dc.contributor.author Zavalii, T.O.
dc.date.accessioned 2021-02-03T12:46:06Z
dc.date.available 2021-02-03T12:46:06Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7857
dc.description.abstract Аналіз тематики дослідження перспективи збалансованої системи показників, що відповідає за відносини з клієнтами, структурований за такими питаннями, як назва цієї перспективи, її стратегічні цілі, показники, стратегічні ініціативи, відповідне інформаційне забезпечення управління та інтеграція такої концепції з іншими підходами в управлінні. Рекомендовано з метою управління системою відносин з клієнтами в межах реалізації збалансованої системи показників для відповідної перспективи використовувати назву «Клієнти». Стратегічні цілі перспективи «Клієнти» конкретизуються з огляду на специфіку стратегії підприємства та бачення власної місії в середовищі, в якому воно функціонує, але класичний підхід передбачає такі стратегічні, цілі як збільшення частки ринку, збереження клієнтської бази, розширення клієнтської бази, задоволення потреб клієнта, збільшення прибутковості клієнта. Запропоновано в межах перспективи «Клієнти» використовувати групування показників за ознаками, що характеризують: позицію підприємства на ринку; клієнтську базу підприємства; рівень задоволеності клієнтів підприємства; особливості пропозиції підприємства; надходження / видатки, пов’язані з клієнтами, та ефективність використання клієнтського капіталу підприємства. На відміну від стратегічних цілей обрані ініціативи повинні мати конкретний характер сукупності дій для реалізації цілі, до якої вони підпорядковані. Інформаційне забезпечення використання збалансованої системи показників здебільшого представлено картками показників та стратегічними картами, що можуть будуватися на різних рівнях підпорядкування. Обґрунтовано, що можливості інтеграції концепції ЗСП з іншими підходами в управлінні забезпечують їй високий рівень адаптивності в управлінській практиці. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Державний університет "Житомирська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Економіка, управління та адміністрування;
dc.subject збалансована система показників uk_UA
dc.subject ЗСП uk_UA
dc.subject клієнти uk_UA
dc.subject перспектива «Клієнти» uk_UA
dc.subject відносини з клієнтами uk_UA
dc.subject показники uk_UA
dc.subject стратегія uk_UA
dc.subject стратегічна карта uk_UA
dc.subject стратегічні цілі uk_UA
dc.subject стратегічні ініціативи uk_UA
dc.subject balanced scorecard uk_UA
dc.subject BSC uk_UA
dc.subject customer uk_UA
dc.subject «Customer» perspective uk_UA
dc.subject customer relations uk_UA
dc.subject indicators uk_UA
dc.subject strategy uk_UA
dc.subject strategic map uk_UA
dc.subject strategic objectives uk_UA
dc.subject strategic initiatives uk_UA
dc.title Аналіз розвитку перспективи «Клієнти» збалансованої системи показників у працях вчених uk_UA
dc.title.alternative Analysis of the development of the «Customer» perspective of a balanced scorecard in the works of scientists uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The analysis of the research topic of the perspective of the balanced scorecard, which is responsible for relations with customers, is structured on such issues as the name of such a perspective, its strategic objectives, indicators, strategic initiatives, appropriate information management support and the integration of this concept with other approaches in management. It is recommended to use the name «Customer» for the purpose of managing the customer relationship system within the framework of the balanced scorecard implementation for an appropriate perspective. The strategic objectives of the «Customer» perspective are specified taking into account the specifics of the company’s strategy and the vision of its own mission in the environment in which it operates, but the classical approach provides for such strategic objectives as increasing market share, retaining the client base, expanding the client base, increasing customer satisfaction, increasing customer profitability. It is proposed to use the following groups of indicators within the «Customer» perspective, namely, those that characterize: the position of the enterprise in the market; the client base of the enterprise; the level of customer satisfaction of the company, the features of the company’s offer; income / expenses related to customers, and the efficiency of using the customer capital of the enterprise. In contrast to strategic objectives, the selected initiatives should be specific in nature, a set of actions to achieve the goal to which they are subordinated. The information support for the use of a balanced scorecard is mainly represented by scorecards and strategic maps, which can be built at different levels of subordination. It is substantiated that the possibilities of integrating the BSC concept with other approaches in management provide it with a high level of adaptability in management practice. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account