Electronic Repository

Визначення категоріального апарату маркетинг-менеджменту

Show simple item record

dc.contributor.author Орлова, К.Є.
dc.contributor.author Мельник, Т.Ю.
dc.contributor.author Orlova, K.Ye.
dc.contributor.author Melnyk, T.Yu.
dc.date.accessioned 2020-08-31T09:01:42Z
dc.date.available 2020-08-31T09:01:42Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7733
dc.description.abstract Статтю присвячено ідентифікації категоріального апарату маркетинг-менеджменту. З’ясовано, що роль управління маркетинговою діяльністю в сучасних умовах важко переоцінити. Це обумовлено необхідністю побудови дієвих комунікацій зі споживачами. Встановлено, що запорукою побудови ефективної та раціональної системи управління маркетинговою діяльністю є чітка ідентифікація ключових категорій у визначеній сфері. Обґрунтовано, що базовим поняттям маркетинг-менеджменту є власне категорія «маркетинг», до визначення змісту якої наразі існує значна кількість підходів. На підставі аналізу існуючих підходів до трактування досліджуваного поняття запропоновано авторське тлумачення маркетингу як комплексної управлінської діяльності, спрямованої на реалізацію суспільних та корпоративних інтересів підприємства шляхом побудови дієвої системи комунікації зі стейкхолдерами суб’єкта бізнесу, насамперед зі споживачами. Розглянуто систему основних категорій у контексті маркетинг-менеджменту, що містить власне маркетинг, об’єкт впливу маркетингової діяльності (споживачі, покупці, клієнти), а також інструменти маркетингу (маркетинг-мікс). Визначено різницю між поняттями «споживач», «покупець» та «клієнт» з позиції суб’єкта бізнесу. Реалізація впливу на потреби споживачів, а також побудова системи комунікації здійснюється через відповідний інструментарій маркетингу. Визначено поняття та зміст маркетинг-міксу як однієї із ключових категорій маркетинг-менеджменту. Ідентифіковано ключові компоненти маркетинг-міксу за класичним підходом 4Р та за підходом 7Р. З’ясовано, що основними елементами маркетинг-міксу є товар (product), ціна (price), місце (place), просування (promotion). uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Державний університет "Житомирська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Економіка, управління та адміністрування;2(92)
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject маркетинг-менеджмент uk_UA
dc.subject споживач uk_UA
dc.subject покупець uk_UA
dc.subject маркетинг-мікс uk_UA
dc.subject 4P uk_UA
dc.subject marketing uk_UA
dc.subject marketing management uk_UA
dc.subject consumer uk_UA
dc.subject customer uk_UA
dc.subject marketing mix uk_UA
dc.subject 4P uk_UA
dc.title Визначення категоріального апарату маркетинг-менеджменту uk_UA
dc.title.alternative Definition of the marketing management categorical apparatus uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The article is devoted to the identification of the categorical apparatus of marketing management. It is shown that the role of marketing management under modern conditions is difficult to overestimate due to the need of building an effective communication with consumers. It is established that the key to building an effective and rational system of marketing management is a clear identification of main categories in a given sphere. It is substantiated that the basic concept of marketing management is actually the «marketing» category, and currently there is a significant number of approaches to determination of the content of this concept. Based on the analysis of existing approaches to the interpretation of the concept, the authors’ interpretation of marketing as a complex management activity aimed at realizing the public and corporate interests of the enterprise by building an effective system of communication with stakeholders of the business entity, primarily consumers is proposed. The system of the main categories in the context of marketing management is considered. The system includes actually the marketing, the object of influence of marketing activities (consumers, buyers, customers), as well as marketing tools (marketing mix). The difference between the concepts of «a consumer», «a buyer» and «a customer» from the standpoint of the business entity is outlined. The implementation of the impact on consumer needs, as well as the construction of a communication system is carried out through appropriate marketing tools use. The concept and content of the marketing mix as of one of the key categories of marketing management are defined. The key components of the marketing mix are identified according to the classical 4P approach and to the 7P approach. It is determined that the main elements of the marketing mix are product, price, place, and promotion. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account