Electronic Repository

Нормативно-правове забезпечення розвитку лідерства на державній службі в Україні

Show simple item record

dc.contributor.author Садовська-Мариніна, В.Б.
dc.contributor.author Тростенюк, Ю.В.
dc.contributor.author Рибіна, Ю.О.
dc.contributor.author Sadovska-Marynina, V.B.
dc.contributor.author Trostenyuk, Yu.V.
dc.contributor.author Rybina, Yu.О.
dc.date.accessioned 2020-01-17T08:50:18Z
dc.date.available 2020-01-17T08:50:18Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7621
dc.description.abstract Проаналізовано нормативно-правове забезпечення розвитку лідерства в публічно-управлінській діяльності. Охарактеризована законодавча база, яка сформувалася за роки незалежності України, та нормативні акти щодо їх відповідності принципам і стандартам Європейського Союзу та євроатлантичної спільноти. Досліджено етапи Стратегії державної кадрової політики на 2012–2020 роки. Адже ефективність і злагодженість управлінської роботи державних органів та органів місцевого самоврядування значною мірою визначається саме особою, яка очолює ці органи, наявності чи відсутності у такої особи досвіду, належних фахових знань та вроджених чи набутих лідерських якостей. Відповідно, в сучасних умовах зростає увага до підбору керівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування, які мають бути не просто виконавцями, а управлінцями, яким притаманна компетентність, інформованість, відповідальність, здатність і готовність до творчої, інноваційної діяльності. Формування державної служби та її правове регулювання – процес складний, який не відбувається миттєво, а потребує певного часу. Для сучасної України багато викликів державотворення були надзвичайно складними через тягар радянського минулого та відсутність достатніх знань у сфері демократичного урядування. На сучасному етапі проведення в Україні адмінстартивної реформи суттєво вплинуло на вдосконалення публічної влади, що приходить з урахуванням основних європейських принципів належного врядування. Розвиток лідерства державних службовців передбачається за одним тільки напрямом – професійне навчання. І в нашому випадку треба бути свідомим того, що якщо в керівника відповідно немає вроджених чи набутих у процесі довготривалої соціалізації задатків до лідерства, відчуття та розуміння високої власної відповідальності за людей, які знаходяться у підпорядкуванні, та за доручену справу, то звичайно спеціальним курсом навчання їх можна буде розвинути до певного рівня, однак яка б не була якість такого навчання, якість такого лідерства не може бути високою a priori. І навпаки, якщо у керівника є вроджені лідерські якості, то спеціальне навчання може розвинути їх та вивести на новий якісний рівень. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Державний університет "Житомирська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Економіка, управління та адміністрування;3(89)
dc.subject державний службовець uk_UA
dc.subject державне управління uk_UA
dc.subject Європейський Союз uk_UA
dc.subject законодавча база uk_UA
dc.subject лідер uk_UA
dc.subject нормативні документи uk_UA
dc.subject стратегія uk_UA
dc.subject public servant uk_UA
dc.subject public administration uk_UA
dc.subject European Union uk_UA
dc.subject legislative framework uk_UA
dc.subject leader uk_UA
dc.subject regulations uk_UA
dc.subject strategy uk_UA
dc.title Нормативно-правове забезпечення розвитку лідерства на державній службі в Україні uk_UA
dc.title.alternative Regulatory support for the development of leadership in public service in Ukraine uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The legal support for the development of leadership in public administration activities is analyzed. The article describes the legislative framework that has developed over the years of independence of Ukraine, and regulations regarding their compliance with the principles and standards of the European Union and the Euro-Atlantic community. The stages of the Strategy of the state personnel policy for 2012–2020 are investigated. Indeed, the effectiveness and coherence of the management work of state bodies and local self-government bodies are largely determined by the person who heads these bodies, the presence or absence of such a person’s experience, proper professional knowledge and inborn or acquired leadership qualities. Accordingly, in modern conditions, there is growing attention to the selection of heads of state authorities and local self-government bodies, which should be not just executors, but managers who have inherent competence, awareness, responsibility, ability and readiness for creative, innovative activities. The formation of the public service and its legal regulation is a complex process that is not implemented instantly, but needs a certain time. For modern Ukraine, many of the challenges of creating the state were extremely difficult due to the Soviet past and the lack of sufficient knowledge in the field of democratic governance. At the present stage, the administrative reform in Ukraine has significantly influenced the improvement of public authority, which is adapting to the basic European principles of good governance. The development of leadership of civil servants includes only one direction, which is skills training. In our case, it is necessary to be conscious that if a leaderm accordingly, does not have the inborn or obtained in the process of long-term socialization qualities to leadership, feeling and understanding the high own responsibility for people that are in a submission and charged business, then, certainly, it will be possible to develop them to the certain level due to the special course of training. However, no matter the quality of such trainings, the quality of such leadership cannot be high a priori. And vice versa, if a leader possesses inborn leader qualities, then, the special training can develop them and show them out on a new quality level. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account