Electronic Repository

Підвищення ефективності роботи та кар’єрного потенціалу державних службовців в Україні

Show simple item record

dc.contributor.author Загурська-Антонюк, В.Ф.
dc.contributor.author Березенська, С.А.
dc.contributor.author Вовкотруб, Т.П.
dc.contributor.author Бондаренко, О.В.
dc.contributor.author Zagurska-Antonyuk, V.F.
dc.contributor.author Berezenska, S.A.
dc.contributor.author Vovkotrub, T.P.
dc.contributor.author Bondarenko, О.V.
dc.date.accessioned 2020-01-17T08:25:55Z
dc.date.available 2020-01-17T08:25:55Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7618
dc.description.abstract У цій статті розглядаються механізми та можливості підвищення ефективності роботи державних службовців і фахівців органів місцевого самоврядування в умовах розбудови інноваційно-інвестиційної моделі розвитку України. Адже політична та соціально-економічна трансформація українського суспільства посилює вимоги до діяльності органів державного управління, вимагає підвищення ефективності та результативності діяльності інституту державної служби. Саме на цей інститут покладено завдання зміцнення української державності й розвитку демократичного суспільства, управління економічною, адміністративно-політичною, соціально-культурною сферами, проведення в країні реформ. Детерміновані фактори, які впливають на ефективність діяльності державних службовців, а також визначені основні показники для оцінки ефективності діяльності держслужбовця. Політична та економічна напруженість у державі посилює вимоги до сучасного державного управління, ефективність якого залежить, передусім, від ефективної державної служби. Висока плинність кадрів, особливо молодих і висококваліфікованих спеціалістів, низька продуктивність та якість прийняття рішень в органах виконавчої влади є наслідками неефективної діяльності державних службовців, що негативно впливає на результативність діяльності державної служби в цілому. Тому одним із шляхів досягнення високої ефективності функціонування органів державного управління є використання функції мотивації, що дозволить підвищити зацікавленість у державних службовців працювати ініціативно та активно, розкривати та реалізовувати свій трудовий потенціал задля держави та служіння народу України. Тому планування кар’єри державного службовця передбачає визначення засобів для досягнення бажаних результатів. Відповідальність за виконання планових заходів лежить як на організації, так і на працівникові. При цьому керівники підрозділів мають надавати своїм працівникам інформацію про потреби і можливості державної установи (органу державного управління) у кадровому забезпеченні не тільки у межах свого підрозділу, а й по державній установі в цілому. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Державний університет "Житомирська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Економіка, управління та адміністрування;3(89)
dc.subject державний службовець uk_UA
dc.subject ефективна діяльність держслужбовця uk_UA
dc.subject кар’єрний потенціал uk_UA
dc.subject механізми управління uk_UA
dc.subject місцеве самоврядування uk_UA
dc.subject органи державної влади uk_UA
dc.subject показники оцінки діяльності держслужби uk_UA
dc.subject регулювання uk_UA
dc.subject управління кар’єрним потенціалом uk_UA
dc.subject фактори впливу на діяльність держслужбовця uk_UA
dc.subject civil servant uk_UA
dc.subject civil servant’s effective activities uk_UA
dc.subject career potential uk_UA
dc.subject management mechanisms uk_UA
dc.subject local self-government uk_UA
dc.subject State Authority bodies uk_UA
dc.subject indices for estimation of government service activities uk_UA
dc.subject adjusting uk_UA
dc.subject career potential management uk_UA
dc.subject factors of influence on civil servant’s activities uk_UA
dc.title Підвищення ефективності роботи та кар’єрного потенціалу державних службовців в Україні uk_UA
dc.title.alternative Increase of labour efficiency and career potential of civil servants in Ukraine uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The article examines the mechanisms and possibilities for increasing the labour efficiency and career potential of civil servants and specialists of local public administration bodies in the conditions of building up the innovative-investment model of Ukraine’s development. In fact, the political and socio-economic transformation of Ukrainian society strengthens the requirements to the activities of local public administration bodies, requires the increase of efficiency and effectiveness of activity of institute of government service. The task of strengthening the Ukrainian state system and development of democratic society, the management of economic, administrative-political, and social-cultural spheres, carrying out reforms in the country are charged exactly to this institute. The author determines the factors, which influence the efficiency of civil servants’ activities, and the basic indices for the estimation of the efficiency of civil servant’s activities. Political and economic tension in the state strengthens the requirements to modern state administration, the efficiency of which depends, foremost, on the effective government service. The high instability of personnel, especially young and highly skilled specialists, the low productivity and quality of making decisions in local public administration bodies is the consequences of ineffective civil servants’ activity that negatively influences the effectiveness of government service activities on the whole. Therefore, one of the ways of achievement of high efficiency of functioning the public administration bodies is the use of motivation function, which will allow to promote the personal interest of civil servants to work actively and full of initiative, to expose and realize their labour potential for the sake of the state and service the people of Ukraine. Therefore, planning the career of a civil servant requires the determination of facilities for the achievement of the desirable results. The responsibility for the implementation of the planned measures is trusted both to an organization and to a worker. Thus, the leaders of the subdivisions must provide the workers with the information about the requirements and possibilities of public institution (public administration body) concerning personnel providing not only within the limits of their subdivision, but also within the public institution on the whole. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account