Electronic Repository

Сучасні тенденції розвитку підприємництва в індустрії спорту

Show simple item record

dc.contributor.author Корнійчук, А.А.
dc.contributor.author Korniichuk, A.A.
dc.date.accessioned 2020-01-16T12:59:19Z
dc.date.available 2020-01-16T12:59:19Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7616
dc.description.abstract На сьогоднішній день індустрія спорту передбачає не лише отримання соціального ефекту, який полягає у розвитку фізичних здібностей українців, виховання здорової нації, представництво України на міжнародних турнірах, чемпіонатах, олімпіадах. Популяризація здорового і активного способу життя започаткувала підприємництво у сфері спорту і розвиток супутніх галузей. Стаття присвячена визначенню тенденцій розвитку підприємництва в індустрії спорту України. У контексті теми дослідження, проведено оцінку сучасного економічного стану суб’єктів господарювання, які здійснюють свою діяльність у сфері спорту. Наведена динаміка показників операційної діяльності підприємств у сфері мистецтва, спорту, розваг і відпочинку відображає низьку ефективність діяльності, за аналізований період видатки більші, ніж надходження від діяльності. Встановлено, що в індустрії спорту провадять діяльність прибуткові і неприбуткові організації. Доведено, що існуючий механізм державного фінансування неприбуткових спортивних організацій є неефективним, шо провокує щорічне зменшення кількості таких суб’єктів господарювання. Для підвищення соціального і економічного ефекту від ведення бізнесу в індустрії спорту, запропоновано механізм співпраці неприбуткових, прибуткових спортивних організації та інших бізнес-структур з метою реалізації соціальних проектів. Метою такої співпраці є популяризація здорового способу життя, розвиток функціональних можливостей нації, представництво України на міжнародних і світових змаганнях, отримання побічних вигід у вигляді реклами, збільшення кількості відвідувачів спортивних занять, користувачів спортивних продуктів і послуг, зростання ринкової вартості підприємства. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Державний університет "Житомирська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Економіка, управління та адміністрування;3(89)
dc.subject підприємництво uk_UA
dc.subject спорт uk_UA
dc.subject управління uk_UA
dc.subject соціальна ефективність uk_UA
dc.subject економічна ефективність uk_UA
dc.subject entrepreneurship uk_UA
dc.subject sport uk_UA
dc.subject management uk_UA
dc.subject social efficiency uk_UA
dc.subject economic efficiency uk_UA
dc.title Сучасні тенденції розвитку підприємництва в індустрії спорту uk_UA
dc.title.alternative Modern trends in entrepreneurship development in sports industry uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten Nowadays sports industry provides not only obtaining social effect, which consists in the development of physical abilities of Ukrainians, upbringing a healthy nation, Ukraine’s representation in international tournaments, championships, and Olympics. Popularization of healthy and active life initiated the entrepreneurship in the field of sport and the development of branches related to sport. The article is dedicated to the determination of trends in the development of entrepreneurship in Ukraine’s sports industry. In the context of the research subject, the author evaluated the modern economic condition of entities running their businesses in sports field. The provided dynamics concerning the indices of operating activities of enterprises in the field of art, sport, entertainment, and recreation shows the low efficiency of activities, as expenses exceed receipts from the activities for the analyzed period. It is established that profitable and non-profitable organizations carry out their activities in the sports industry. It is proved that the present gear of state financing for non-profitable sports organizations is inefficient that provokes annual decrease in the amount of such economic entities. To increase the social and economic effect from running businesses in the sports industry, the author proposes the gear of cooperation of non-profitable, profitable sports organizations and other business structures for implementation of social projects. The goal of such collaboration is the popularization of healthy way of life, the development of functional possibilities of the nation, Ukraine’s representation in international and world competitions, obtaining collateral benefits like an advertisement, the growth in the amount of visitors of sports lessons, users of sports products and services, the increase in the market value of an enterprise. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account