Анотація:
Дорожній рух на даний час слід розглядати як одну з найскладніших складових соціально
економічного розвитку міст і регіонів. У даній галузі повинні використовуватися найсучасніші
технології збору та обробки інформації про параметри транспортних потоків (щільності,
швидкості, складу) з метою забезпечення безперервного руху по шляхах.
Методологічно створення ІТС базується на системному підході, що розглядає формування ІТС
як системи сервісів, а не окремих модулів. При цьому формується єдина відкрита архітектура
системи, протоколи інформаційного обміну, форми перевізних документів, стандартизація
параметрів технічних засобів зв’язку, що використовуються для контролю та управління
транспортним засобом.
Зроблено уточнення до переліку та функцій сервісних груп при вирішенні завдань транспортних
технологій в доменах комерційних транспортних засобів. Встановлено характерні завдання, що
вирішуються в сервісних групах, щодо організації вантажних перевезень в умовах інтелектуальних
транспортних систем – інтерпретація, діагностика, моніторинг, синтез, прогнозування, навчання,
підтримка прийнятих рішень.
Анотація (англ.):
Traffic is now regarded as one of the most complicated components of social and economic development in cities and suburban regions. The most advanced technologies for collecting and processing information about traffic parameters (density, speed, rolling stock) should be used in these areas to ensure non-stop traffic flow on the roads.
Methodological formation of ITS is based on the systematic approach, which considers the development of ITS services as a system rather than individual modules. Therefore a single open system architecture, protocols, information exchange, form of transport documents, standardization of means of communication parameters used for monitoring and control of vehicles are formed.
Some specifications for the list of functions and service groups were made while searching for a solution of transport technology domain problems - commercial vehicles. Typical issues solved in service groups, on organisation of trucking transportations using the intelligent transport systems were defined – interpretation, diagnosis, monitoring, synthesis, forecasting, training and supporting the decisions already taken.