Electronic Repository

Обстеження пасажиропотоків на транспорті загального користування м. Житомир та оцінка основних техніко-експлуатаційних параметрів для вибору міських автобусів

Show simple item record

dc.contributor.author Рудзинський, В.В.
dc.contributor.author Маяк, М.М.
dc.contributor.author Мельничук, С.В.
dc.contributor.author Рафальський, О.І.
dc.contributor.author Чуйко, С.П.
dc.contributor.author Rudzynskyi, V.V.
dc.contributor.author Mayak, M.M.
dc.contributor.author Melnychuk, S.V.
dc.contributor.author Rafalskyi, A.I.
dc.contributor.author Chujko, S.P.
dc.date.accessioned 2016-11-29T12:21:49Z
dc.date.available 2016-11-29T12:21:49Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5284
dc.description.abstract На оптимальний вибір пасажирських транспортних засобів впливає, в першу чергу, величина пасажиропотоку, по-друге, інтенсивність дорожнього руху на ділянках вулиць, де проходять пасажирські маршрути. Слід також враховувати, що пасажиропотоки можуть істотно коливатися залежно від часу доби та днів тижня. Але практично не в усіх перевізників є можливість протягом доби замінювати рухомий склад з меншої пасажиромісткості на більшу і навпаки. Тож обирають один тип рухомого складу, місткість якого встановлюють з урахуванням даних про годинникові потужності пасажиропотоку за найбільш завантаженими ділянками маршруту до години пік, або про його потужності за добу на маршруті в цілому. Проведено науково-дослідну роботу з обстеження пасажиропотоків на маршрутному пасажирському транспорті та електротранспорті загального користування в місті Житомир. Виявлено вихідні дані для вибору основних критеріїв міського пасажирського автобуса. Встановлено, що автобуси в години пік рухаються з перезавантаженням за пасажиромісткістю. Попередньо представлено висновки та рекомендації щодо критеріїв вибору оптимального рухомого складу для автобусної маршрутної мережі міста. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки;2(77)
dc.subject дорожній рух uk_UA
dc.subject пасажирський транспорт uk_UA
dc.subject пасажиромісткість uk_UA
dc.subject автобуси uk_UA
dc.subject електротранспорт uk_UA
dc.subject рухомий склад uk_UA
dc.subject критерії автобусів uk_UA
dc.subject technical and operational parameters of the vehicle uk_UA
dc.subject passenger traffic uk_UA
dc.subject passenger traffic uk_UA
dc.subject traffic safety uk_UA
dc.title Обстеження пасажиропотоків на транспорті загального користування м. Житомир та оцінка основних техніко-експлуатаційних параметрів для вибору міських автобусів uk_UA
dc.title.alternative Рassenger survey on public transport in Zhitomir and evaluation of the main technical and operational parameters for the choice of city buses uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The parameters of the passenger movements in the direction of public transport in Zhitomir are defined and conformity assessment of technical and operational parameters of urban shuttle buses is folded. Firstly, the amount of passenger traffic affects the optimal choice of passenger vehicles and secondly, the intensity of road traffic on the streets of areas where passengers pass routes. It should also be kept in mind that passenger traffic can fluctuate significantly depending on the time of day and days of the week. But virtually all carriers can be replaced within days with rolling at a large passenger capacity, and vice versa. Therefore, the choice of one type of rolling stock, the capacity of which is set taking into account the data on hourly passenger capacity on the most loaded part of the route up to an hour "peak", or its capacity per day on the route as a whole. Thus the research work on inspection of passenger-route passenger transport, and public electric transport in Zhitomir is conducted. Primary data was estimated to select the main criteria for urban passenger bus. It was found that the buses in the "peak" hours move on passenger congestion. Preliminary conclusions and recommendations on the criteria of optimal rolling of choice for the city bus route network are provided. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account