ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ
МОЖЛИВОСТІ ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ КОМП’ЮТЕРИЗАЦІЇ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
Ввійти
українська
English
Головна сторінка EZTUIR
→
Фахові видання
→
Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу
→
Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
МОЖЛИВОСТІ ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ КОМП’ЮТЕРИЗАЦІЇ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
Юрківська, Л.Й.
;
Yurkivs’ka, L.I.
URI:
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4922
Дата:
2010
Анотація:
Проведено аналіз можливостей сучасних засобів комп’ютеризації економічного аналізу маркетингової діяльності підприємств. Визначено перспективи подальших досліджень в даній сфері.
Показати повний опис матеріалу
Долучені файли
Name:
47.pdf
Розмір:
369.3Kb
Формат:
PDF
Переглянути
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу
[1003]
Пошук
Пошук
По цій колекції
Перегляд
Всі матеріали
Фонди та колекції
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Колекція
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Мій профіль
Ввійти
Зареєструватися