Electronic Repository

МОЖЛИВОСТІ ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ КОМП’ЮТЕРИЗАЦІЇ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ

Show simple item record

dc.contributor.author Юрківська, Л.Й.
dc.contributor.author Yurkivs’ka, L.I.
dc.date.accessioned 2016-09-26T11:57:19Z
dc.date.available 2016-09-26T11:57:19Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4922
dc.description.abstract Проведено аналіз можливостей сучасних засобів комп’ютеризації економічного аналізу маркетингової діяльності підприємств. Визначено перспективи подальших досліджень в даній сфері. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;3(18)
dc.subject економічний аналіз маркетингової діяльності uk_UA
dc.subject комп`ютеризація економічного аналізу uk_UA
dc.title МОЖЛИВОСТІ ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ КОМП’ЮТЕРИЗАЦІЇ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ uk_UA
dc.title.alternative Capacities of software for computerizing economic analysis of enterprises’ marketing activity uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account