dc.contributor.author |
Юрківська, Л.Й. |
|
dc.contributor.author |
Yurkivs’ka, L.I. |
|
dc.date.accessioned |
2016-09-26T11:57:19Z |
|
dc.date.available |
2016-09-26T11:57:19Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.uri |
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4922 |
|
dc.description.abstract |
Проведено аналіз можливостей сучасних засобів комп’ютеризації економічного
аналізу маркетингової діяльності підприємств. Визначено перспективи
подальших досліджень в даній сфері. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ЖДТУ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;3(18) |
|
dc.subject |
економічний аналіз маркетингової діяльності |
uk_UA |
dc.subject |
комп`ютеризація економічного аналізу |
uk_UA |
dc.title |
МОЖЛИВОСТІ ПРОГРАМНИХ ПРОДУКТІВ КОМП’ЮТЕРИЗАЦІЇ ЕКОНОМІЧНОГО АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Capacities of software for computerizing economic analysis of enterprises’ marketing activity |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |