Electronic Repository
МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ КАЛЬКУЛЮВАННЯ ВАРТОСТІ РЕКЛАМНОГО ПРОДУКТУ
Login
українська
English
EZTUIR Home
→
Фахові видання
→
Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ КАЛЬКУЛЮВАННЯ ВАРТОСТІ РЕКЛАМНОГО ПРОДУКТУ
Лаговська, О.А.
;
Lagovska, Е.А.
URI:
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2856
Date:
2013
Abstract (ukr):
Запропоновано підхід до калькулювання вартості рекламних продуктів, виходячи з їх поділу на матеріальні та нематеріальні, з використання моделювання як методу обліку рівня методологічної інтеграції.
Show full item record
Files in this item
Name:
13.pdf
Size:
142.5Kb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу
[1014]
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register