Electronic Repository

МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ КАЛЬКУЛЮВАННЯ ВАРТОСТІ РЕКЛАМНОГО ПРОДУКТУ

Show simple item record

dc.contributor.author Лаговська, О.А.
dc.contributor.author Lagovska, Е.А.
dc.date.accessioned 2016-04-15T08:02:10Z
dc.date.available 2016-04-15T08:02:10Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2856
dc.description.abstract Запропоновано підхід до калькулювання вартості рекламних продуктів, виходячи з їх поділу на матеріальні та нематеріальні, з використання моделювання як методу обліку рівня методологічної інтеграції. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;Вип.3(27)
dc.subject калькулювання uk_UA
dc.subject рекламний продукт uk_UA
dc.title МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ КАЛЬКУЛЮВАННЯ ВАРТОСТІ РЕКЛАМНОГО ПРОДУКТУ uk_UA
dc.title.alternative Modeling of calculation promotional products uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account