Electronic Repository

РОЗРАХУНОК ВПЛИВУ ДІАМЕТРА СОПЛОВИХ ОТВОРІВ ФОРСУНКИ НА РОБОЧИЙ ПРОЦЕС ДИЗЕЛЬНОГО ДВИГУНА ПРИ ПЕРЕВЕДЕННІ ЙОГО НА РОБОТУ НА БІОДИЗЕЛЬНОМУ ПАЛИВІ

Show simple item record

dc.contributor.author Галущак, О.О.
dc.contributor.author Галущак, Д.О.
dc.contributor.author Нгаяхи Аббе, К.В.
dc.contributor.author Поляков, А.П.
dc.contributor.author Galushchak, O.O.
dc.contributor.author Galushchak, D.O.
dc.contributor.author Ngayihi Abbe, K.V.
dc.contributor.author Polyakov, A.P.
dc.date.accessioned 2016-04-11T08:39:06Z
dc.date.available 2016-04-11T08:39:06Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2696
dc.description.abstract Представлено результати розрахунків параметрів робочого процесу дизельного двигуна при переводі його на роботу на біодизельному паливі з урахуванням зміни діаметра соплового отвору форсунки. Проведено порівняльні розрахунки впорскування і розпилювання дизельного і біодизельного палива, проведено розрахунки характеристик процесу згорання в дизельному двигуні на номінальному режимі при роботі на дизельному і біодизельному паливі. Визначено оптимальне значення діаметра соплового отвору форсунки, при якому досягається максимальне поліпшення показників робочого процесу дизельного двигуна при переводі його на роботу на біодизельному паливі. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ: Серія:Технічні науки;3(62) Т.2
dc.subject дизельний двигун uk_UA
dc.subject сопловий отвір форсунки uk_UA
dc.subject біодизельне паливо uk_UA
dc.title РОЗРАХУНОК ВПЛИВУ ДІАМЕТРА СОПЛОВИХ ОТВОРІВ ФОРСУНКИ НА РОБОЧИЙ ПРОЦЕС ДИЗЕЛЬНОГО ДВИГУНА ПРИ ПЕРЕВЕДЕННІ ЙОГО НА РОБОТУ НА БІОДИЗЕЛЬНОМУ ПАЛИВІ uk_UA
dc.title.alternative Calculation of the Effect of injector nozzle hole diameter on the working process of the diesel engine running on biodiesel fuel uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten In this work are presented results of calculations of the parameters of the working process in a diesel engine running on biodiesel fuel while taking into account the changes of injector nozzle diameter. Were conducted comparative calculations of the injection and pulverization of diesel fuel and biodiesel fuel,were calculated characteristics of the combustion process in the diesel engine at rated speed when operating on diesel and biodiesel fuel. The optimal value of the diameter of the injector nozzle hole at which is obtained the maximum improvement of the workflow of the diesel engine running on biodiesel was determined. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account