Abstract (ukr):
Розглянуто складові структури міжнародного маркетингу, до яких належать загальні та спеціальні функції, організаційна структура, спеціальні методи міжнародного маркетингу, методи національного маркетингу, загальнонаукові методи, інформація. Встановлено, що така структура не дозволяє повною мірою виділити специфічну сферу діяльності маркетингу в міжнародному підприємництві. З цією метою запропоновано виділяти сукупність основних рішень, що необхідні для реалізації міжнародного маркетингу, як одну зі складових структури міжнародного маркетингу. Встановлено, що істотних відмінностей між національним (внутрішнім) і міжнародним маркетингом немає. У тому і в іншому випадках використовуються одні й ті самі принципи організації маркетингової діяльності. Однак є особливості, що визначаються специфікою зовнішнього міжнародного середовища, більш значною інформаційною потребою, труднощами отримання маркетингової інформації, більш значною величиною можливого ризику від підприємництва за кордоном.