Electronic Repository

МІЖНАРОДНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ

Show simple item record

dc.contributor.author Аністратенко, Н.В.
dc.contributor.author Anistratenko, N.V.
dc.date.accessioned 2016-04-07T07:28:34Z
dc.date.available 2016-04-07T07:28:34Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2610
dc.description.abstract Розглянуто складові структури міжнародного маркетингу, до яких належать загальні та спеціальні функції, організаційна структура, спеціальні методи міжнародного маркетингу, методи національного маркетингу, загальнонаукові методи, інформація. Встановлено, що така структура не дозволяє повною мірою виділити специфічну сферу діяльності маркетингу в міжнародному підприємництві. З цією метою запропоновано виділяти сукупність основних рішень, що необхідні для реалізації міжнародного маркетингу, як одну зі складових структури міжнародного маркетингу. Встановлено, що істотних відмінностей між національним (внутрішнім) і міжнародним маркетингом немає. У тому і в іншому випадках використовуються одні й ті самі принципи організації маркетингової діяльності. Однак є особливості, що визначаються специфікою зовнішнього міжнародного середовища, більш значною інформаційною потребою, труднощами отримання маркетингової інформації, більш значною величиною можливого ризику від підприємництва за кордоном. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;Вип.2(32)
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject міжнародний маркетинг uk_UA
dc.title МІЖНАРОДНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ uk_UA
dc.title.alternative International management of marketing activity under conditions of European integration of Ukraine uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account