Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7126
Title: ИНСТРУМЕНТЫ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТА ПРИ АНАЛИЗЕ ВНУТРЕННЕЙ СРЕДЫ ПРЕДПРИЯТИЯ
Authors: Расолько, Е.С.
Орышич, Н.Ю.
Issue Date: 27-Apr-2017
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Розвиток малого та середнього бізнесу в умовах глобалізації світової економіки : матеріали виступів Всеукраїнського молодіжного економічного форуму з міжнародною участю (в онлайн форматі);
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7126
Appears in Collections:Розвиток малого та середнього бізнесу в умовах глобалізації світової економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
355.pdf180.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.