Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7126
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРасолько, Е.С.-
dc.contributor.authorОрышич, Н.Ю.-
dc.date.accessioned2017-09-11T09:29:23Z-
dc.date.available2017-09-11T09:29:23Z-
dc.date.issued2017-04-27-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7126-
dc.language.isoruuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesРозвиток малого та середнього бізнесу в умовах глобалізації світової економіки : матеріали виступів Всеукраїнського молодіжного економічного форуму з міжнародною участю (в онлайн форматі);-
dc.titleИНСТРУМЕНТЫ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТА ПРИ АНАЛИЗЕ ВНУТРЕННЕЙ СРЕДЫ ПРЕДПРИЯТИЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Розвиток малого та середнього бізнесу в умовах глобалізації світової економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
355.pdf180.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.