Electronic Repository
ИНСТРУМЕНТЫ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТА ПРИ АНАЛИЗЕ ВНУТРЕННЕЙ СРЕДЫ ПРЕДПРИЯТИЯ
Login
українська
English
EZTUIR Home
→
Матеріали конференцій
→
Розвиток малого та середнього бізнесу в умовах глобалізації світової економіки
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ИНСТРУМЕНТЫ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТА ПРИ АНАЛИЗЕ ВНУТРЕННЕЙ СРЕДЫ ПРЕДПРИЯТИЯ
Расолько, Е.С.
;
Орышич, Н.Ю.
URI:
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7126
Date:
2017-04-27
Show full item record
Files in this item
Name:
355.pdf
Size:
180.7Kb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Розвиток малого та середнього бізнесу в умовах глобалізації світової економіки
[115]
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register