Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1645
Title: ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
Other Titles: Formation of the marketing strategy of agricultural enterprises
Authors: Макушок, Ольга Василівна
Makushok, E.V.
Keywords: агромаркетинг
ринки
стратегії
Issue Date: 11-Jun-2015
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Менеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку : Зб. матер. ІІІ Міжнар. науково-практ. конф.;
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1645
Appears in Collections:Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
124.pdf171.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.