Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1645
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМакушок, Ольга Василівна-
dc.contributor.authorMakushok, E.V.-
dc.date.accessioned2016-03-02T13:00:37Z-
dc.date.available2016-03-02T13:00:37Z-
dc.date.issued2015-06-11-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1645-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМенеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку : Зб. матер. ІІІ Міжнар. науково-практ. конф.;-
dc.subjectагромаркетингuk_UA
dc.subjectринкиuk_UA
dc.subjectстратегіїuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВuk_UA
dc.title.alternativeFormation of the marketing strategy of agricultural enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe theoretical and methodological principles of formation of marketing strategy of agricultural enterprises were generalized and systematized as a factor of the economic revitalization of agrarian enterprises.uk_UA
Appears in Collections:Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
124.pdf171.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.