Electronic Repository
ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
Login
українська
English
EZTUIR Home
→
Матеріали конференцій
→
Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
Макушок, Ольга Василівна
;
Makushok, E.V.
URI:
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1645
Date:
2015-06-11
Abstract (eng):
The theoretical and methodological principles of formation of marketing strategy of agricultural enterprises were generalized and systematized as a factor of the economic revitalization of agrarian enterprises.
Show full item record
Files in this item
Name:
124.pdf
Size:
171.0Kb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку
[167]
Збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register