dc.contributor.author |
Макушок, Ольга Василівна |
|
dc.contributor.author |
Makushok, E.V. |
|
dc.date.accessioned |
2016-03-02T13:00:37Z |
|
dc.date.available |
2016-03-02T13:00:37Z |
|
dc.date.issued |
2015-06-11 |
|
dc.identifier.uri |
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1645 |
|
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ЖДТУ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Менеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку : Зб. матер. ІІІ Міжнар. науково-практ. конф.; |
|
dc.subject |
агромаркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
ринки |
uk_UA |
dc.subject |
стратегії |
uk_UA |
dc.title |
ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Formation of the marketing strategy of agricultural enterprises |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.description.abstracten |
The theoretical and methodological principles of formation of marketing strategy of agricultural enterprises were
generalized and systematized as a factor of the economic revitalization of agrarian enterprises. |
uk_UA |