Electronic Repository

ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ

Show simple item record

dc.contributor.author Макушок, Ольга Василівна
dc.contributor.author Makushok, E.V.
dc.date.accessioned 2016-03-02T13:00:37Z
dc.date.available 2016-03-02T13:00:37Z
dc.date.issued 2015-06-11
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1645
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Менеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку : Зб. матер. ІІІ Міжнар. науково-практ. конф.;
dc.subject агромаркетинг uk_UA
dc.subject ринки uk_UA
dc.subject стратегії uk_UA
dc.title ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ uk_UA
dc.title.alternative Formation of the marketing strategy of agricultural enterprises uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The theoretical and methodological principles of formation of marketing strategy of agricultural enterprises were generalized and systematized as a factor of the economic revitalization of agrarian enterprises. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account